αρχική σελίδα παιδεία Περήφανη αγωνιστική απάντηση σε κλήση "αυλικού" συμβούλου για την "αξιολόγηση"! Ο πάγος της κρατικής τρομοκρατίας σπάζει για τα καλά!

εγγραφή χρήστη



Δημοφιλή

Περήφανη αγωνιστική απάντηση σε κλήση "αυλικού" συμβούλου για την "αξιολόγηση"! Ο πάγος της κρατικής τρομοκρατίας σπάζει για τα καλά! PDF Εκτύπωση E-mail
αρθρογραφία - άρθρα για την παιδεία
Συντάχθηκε απο τον/την Διεύθυνση και Σύνταξη της ιστοσελίδας μας   
Σάββατο, 22 Νοεμβρίου 2014 18:50

  Ένα αληθινό νέο χαστούκι στους εντεταλμένους νεοεπιθεωρητάδες-μπασιμπουζούκους της μαυρίλας και του φασισμού, στις μαριονέτες αυτές των Σαμαρο-βενιζέλων, που πρέπει μάλλον από τώρα να ετοιμάζονται για να μας αδειάσουν τη γωνιά, πηγαίνοντας οριστικά στα τσακίδια, μαζί με τ' αφεντικά τους και μαζί με όλα τα αντιδραστικά φιρμάνια τους.

Σας παραθέτουμε αυτούσια την απάντηση του Γιάννη Μίχα στους "αυλικούς" του μαύρου καθεστώτος....

Tα τελευταία 5 χρόνια επιχειρείται από την κυβέρνηση, μια άνευ προηγουμένου επιβάρυνση των μαθητών και των καθηγητών, τόσο στο διδακτικό έργο, όσο και στο γραφειοκρατικό. Παράλληλα το υπουργείο υποχρηματοδοτεί και υποστελεχώνει όλες τις δομές της παιδείας, δηλαδή δυσκολεύει ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Η αξιολόγηση σε αυτές τις συνθήκες σημαίνει «να δούμε ποιος αντέχει και τους υπόλοιπους, καθηγητές και μαθητές να τους διώξουμε, ειδικά από το λύκειο». Γιατί αλήθεια υπάρχει τράπεζα θεμάτων μόνο στο λύκειο; Αφού είναι τόσο πετυχημένο μέτρο που αναβαθμίζει τη παιδεία γιατί δεν εφαρμόζεται και στο γυμνάσιο και στο πανεπιστήμιο; Γιατί η ύλη στις Πανελλήνιες θα τριπλασιαστεί του χρόνου; Ποια είναι η παιδαγωγική αξία αυτού του μέτρου;

Ακόμη όμως κι αν ήταν ιδανικές οι συνθήκες, μια αξιολόγηση σε μια κοινωνία που αποτελείται από διακριτές τάξεις, θα είχε σαν συνέπεια οι γονείς να προσπαθούν να γράψουν τα παιδιά τους στα καλύτερα σχολεία. Τα σχολεία αυτά λόγω της πληθώρας των αιτήσεων θα έπρεπε ή να βάλουν εισαγωγικές εξετάσεις ή να βάλουν δίδακτρα, ενώ τα υπόλοιπα σχολεία θα ξέμεναν από καλούς μαθητές. Το αποτέλεσμα θα ήταν τα καλά σχολεία να γίνονται καλύτερα και τα κακά χειρότερα. Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα ιδανικά ενός παιδαγωγού, που πρέπει να είναι γενική παιδεία για ΟΛΑ τα παιδιά.

Όλα αυτά έχουν ήδη εφαρμοστεί στις περισσότερες χώρες του ΟΟΣΑ με τραγικά αποτελέσματα για τα σχολεία των λαϊκών γειτονιών.

Με την αξιολόγηση η κυβέρνηση αποσείει τις ευθύνες της για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και τη μεταβιβάζει στις πλάτες των σχολείων και των καθηγητών. Συμβαίνει λοιπόν το εξής εξωφρενικό: η κυβέρνηση να επιβάλλει ένα εξοντωτικό μαραθώνιο εξετάσεων και να κατηγορεί μετά σχολεία, μαθητές και καθηγητές γιατί δε μπορούν να παρακολουθήσουν.

Το ακριβώς αντίθετο πρέπει να γίνει: να καταργηθούν οι πανελλήνιες, να γίνει το λύκειο σχολείο αποκλειστικά γενικής παιδείας και να μειωθεί δραματικά η ύλη.

Η δε αξιολόγηση πρέπει να στραφεί αποκλειστικά προς την κυβέρνηση για το αν υποστηρίζει αποτελεσματικά ένα τέτοιο σχολείο.

Οι ευθύνες όσων συμμετάσχουν στη διαδικασία, σαν αξιολογούμενοι, αλλά κυρίως σαν αξιολογητές είναι μεγάλες μια και στρέφονται εναντίον του κλάδου τους και του λαού γενικότερα.

Με αυτές τις σκέψεις σας δηλώνω ότι αρνούμαι να γίνω συνεργός στην αποπομπή χιλιάδων μαθητών από το λύκειο και αρνούμαι να συνεργαστώ στις διαδικασίες αξιολόγησης. Για το σκοπό αυτό θα κάνω χρήση της απεrγίας-αποχής που έχει κηρύξει το σωματείο μου.

 

Γιάννης Μίχας

Υπεύθυνος ΕΚΦΕ Εύβοιας.


Θερμά συγχαρητήρια και στο συνάδελφο Γιάννη Μίχα!

Ο πάγος έσπασε, ο δρόμος χαράχτηκε.

Σειρά τώρα έχουν όλοι οι συνάδελφοι-διευθυντές σχολείων της Μαγνησίας και των Βορείων Σποράδων να τιμήσουν το λειτούργημα του Δασκάλου της εργαζόμενης κοινωνίας, λέγοντας το δικό τους μεγάλο ΌΧΙ.

Όλοι στον αγώνα για τη Λευτεριά!

Η απεργία της 27ης του Νοέμβρη να βρει κλειστά όλα τα σχολειά, κι όλους τους δασκάλους και καθηγητές στους δρόμους του  αγώνα, σε θέσεις μάχης.

Οι τύραννοι του ελληνικού λαού, τα ντόπια και τα ξένα αφεντικά τους και μαζί όλα τα ασπόνδυλα τσιράκια τους δεν πρέπει να βρίσκουν πλέον πουθενά τόπο για να σταθούν στην Ελλάδα.

Νυν υπέρ πάντων αγών


Η Διεύθυνση και η Συνταχτική Επιτροπή της ιστοσελίδας μας.