αρχική σελίδα παιδεία Να ανατρέψουμε όλο το πλαίσιο της αξιολόγησης και να υπερασπίσουμε τις πολιτικές και συνδικαλιστικές ελευθερίες των εκπαιδευτικών (Μήνυμα πάλης από τις ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ)

Δημοφιλή

Να ανατρέψουμε όλο το πλαίσιο της αξιολόγησης και να υπερασπίσουμε τις πολιτικές και συνδικαλιστικές ελευθερίες των εκπαιδευτικών (Μήνυμα πάλης από τις ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ) PDF Εκτύπωση E-mail
αρθρογραφία - άρθρα για την παιδεία
Συντάχθηκε απο τον/την Από τις ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (με πρόλογο της ιστοσελίδας μας)   
Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2019 19:41

 Αποτέλεσμα εικόνας για όχι στην αξιολόγηση αγωνιστικες κινησεις


ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών ξεσκεπάζουν και καταγγέλλουν τα αντιδραστικά μέτρα της ψευτοαριστεράς στην Εκπαίδευση.


Ένας πρόλογος της ιστοσελίδας μας

    Δημοσιεύουμε σήμερα και στη sispirosi.gr την ανακοίνωση-καταγγελία που εξέδωσαν οι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ για την εφαρμογή, πλέον, και από τον ψευτοαριστερό "ΣΥΡΙΖΑ" των αντιδραστικών επιδιώξεων της κεφαλαιοκρατίας σχετικά με τη  λεγόμενη "αξιολόγηση" των σχολικων μονάδων, μια δηλαδή διαδικασία η οποία, αν εδραιωθεί και αναπτυχθεί, συνεπάγεται αναπόφευκτα τη βαθύτερη ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων,με σκοπό την εμπορευματοποίηση και την κερδοσκοπική λειτουργία των πλέον ..."άξιων" από δαύτα.  Ταυτόχρονα, η στόχευση του Υπουργείου "Παιδείας" αφορά στην πλήρη υπονόμευση  όλων των υπαρχόντων εργασιακών δικαιωμάτων  των λεγόμενων "μόνιμων" εκπαιδευτικών.

    Τα πολιτικά  "κουρελόπανα" του "συριζέικου" οπορτουνισμού, ενός γλοιώδέστατου καιροσκοπισμού που μετεξελίχτηκε εδώ και 4 χρόνια σε ανοιχτό αστισμό και λακεδισμό έναντι της ΕΕ και όλων των ιμπεριαλιστών, έπαιξαν ένα πολύ βρωμερό παιχνίδι το 2014-αρχές του 2015 για να ψαρέψουν τις ψήφους των εκπαιδευτικών, τότε που ο κλάδος τους αγωνιζόταν ακόμη κόντρα στην αντιδραστική "αξιολόγηση", την οποία είχε νομοθετήσει και πάσχιζε να επιβάλει η σαμαροβενιζελική πολιτική μαφία.

     Η πρώτη κυβέρνηση του  Τσίπρα καμώθηκε ότι καταργεί τις νομικές προβλέψεις των Αρβανιτόπουλων του νεοσυντηρητισμού.Ήταν στάχτη στα μάτια των εκπαιδευτικών, γιατί φυσικά "η αχλάδα είχε πίσω την ουρά"... Ο αδίσταχτος εσμός των συριζαίων αμοραλιστών κερδοσκόπων είχε ήδη αναλάβει τις δεσμεύσεις του απέναντι στους ντόπιους καπιταλιστές και στους ξένους πάτρωνές.

    Μόλις λοιπόν η αδίστακτη  αυτή σφηκοφωλιά από το καλοκαίρι του 2015 πέταξε τα ψεύτικα προσωπεία της και διακήρυξε το "πιστεύω εις μίαν ΚΟΜΙΣΙΟΝ, ένα ΔΝΤ και στους κλητήρες αυτών" , έδωσε εντολή στους  επί της "παιδείας" εκπροσώπους τη; να προχωρήσουν εκ νέου την επιχείρηση "αξιολόγηση" και τη συνεπαγόμενη χειραγώγηση-τρομοκρατία. Είχαν πλέον στο μαγνητόφωνο και το γνωστό τους τροπάρι: "Τι να γίνει; Εμείς το θέλουμε; Οι δανειστές το θέτουν ως όρο για να πάρουμε τη ...δόση μας"... (Νομίζουν, βλέπετε, ότι σ' αυτό τον τόπο είμαστε όλοι μας εξαρτημένοι από ...τοξικές δόσεις)

   Ο ανεκδιήγητος εκείνος Φίλης δεν "πρόκανε" να περάσει αυτός και να υλοποιήσει την καινούργια "αξιολογική"  χλαπάτσα, γιατί τον κλάδεψε ο Τσίπρας στο βωμό των διαβουλίων του με τη μαύρη δεσποτοκρατία. Τη βρωμοδουλειά την προχώρησε και, όπως δείχνουν τα πράγματα ολοκληρώνει τώρα ο Γαβρόγλου. Με την "αυτοαξιολόγηση" που διέταξε να εφαρμοστεί άμεσα, με τη συγκρότηση "Οργανισμών εσωτερικής υπηρεσίας" καθώς και με τη φάμπρικα που ανοίγει στα πολυπαθα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) για "εκπόνηση προγραμμάτων δράσης, χρηματοδοτούμενα και αξιολογούμενα από ιδιωτικούς φορείς" η συριζέικη αντίδραση τελεύει έναν πρώτο μεγάλο κύκλο στο πέρασμα της νεοσυντηρητικής αναδιάρθρωσης στην εκπαίδευση.  Ταυτόχρονα θέτει τις βάσεις ώστε να παραλάβει αυτή τη διαδικαδία έτοιμη και να την πολλαπλασιάσει στο δεκαπλάσιο μια τυχόν επόμενη κυβέρνηση των "πιράνχας" του Κούλη Μητσοτάκη. Αλλά κι αν δεν προκύψει μητσοτακική κυβέρνηση, ο Τσίπρας και ο Γαβρόγλου θα προχωρήσουν παραπέρα το κοινό σχέδιο ολάκερης της "μαύρης μαυρίλας", δεξιάς-"συριζέικης"-πασόκικης και δε συμμαζεύεται.

    Για την ώρα, ο σύμπας αστισμός νιώθει σίγουρος για την προώθηση των σχεδίων του, εκμεταλλευόμενος την αποσάθρωση του συνδικαλιστικού κινήματος των εκπαιδευτικών, την πλήρη παθητικοποίηση  και αποχαύνωση της μεγάλης μάζας των "μόνιμων" εκπαιδευτικών, τη μικροαστική ατομικίστικη, μικροσυμφεροντολογική και την "πελατειακή" τους νοοτροπία και τις φρικτές αυταπάτες που γεννά και θεριεύει μια τέτοια νοοτροπία. (Δείτε μόνο τι ποσοστά έδωσαν  για την ΟΛΜΕ, τη ΔΟΕ και για τα "υπηρεσιακά τους συμβούλια" αυτοί ακριβώς οι "μόνιμοι" εκπαιδευτικοί στη διαβόητη ...ΔΑΚΕ, έναν αντιδραστικό ρουσφετομηχανισμό στην υπηρεσία του κόμματος του πλασαριζόμενου σήμερα ως εν αναμονή πρωθυπουργού. Με την "ελπίδα" αύριο ό,τι κι να συμβεί, να διασώσουν το προσωπικό τους σαρκίο ως κομματική πελατεία των "αξιολογητών" τους! Ότι θα τα καταφέρουν, αυτοί τουλάχιστον, να τη ...σκαπουλάρουν και να επιβιώσουν οιασδήποτε "αξιολόγησης" και ιδιωτικοποίησης,, ενώ το λεπίδι θα  πετσοκόψει μόνο  τους ... "κόκκινους", που αποτελούν στο κάτω-κάτω μια ασήμαντο μειοψηφία του κλάδου, που πολλοί μάλιστα εκ των κυρίων διδασκάλων δεν τους χωνεύουν διόλου!  O! sancta simplicitas, simplicitas auditu incretibilis, για μορφωμένους ανθρώπους που υποτίθεται ότι πασχίζουν να φωτίσουν τα μυαλά και τις καρδιές των νέων ... Με τέτοιες νοοτροπίες, κακά τα ψέματα, όλοι μας το καταλαβαίνουμε ότι είναι πολύ δύσκολο "να σώσουμε οτιδήποτε, αν σώζεται").

    Όσο όμως κι αν είναι τραγικά δύσκολα πλέον τα πράγματα, οι αγωνιστές εκπαιδευτικοί, προπάντων δε οι κομμουνιστές και αυτού του κλάδου, όπως κι όλων των κλάδων της εργατο-υπαλληλίας, έστω και ως μειοψηφία σήμερα,  σίγουρα δεν το βάζουν κάτω. Θα αντιπαλέψουν και τη συριζέικη όπως και την οποιασδήποτε μάρκας αντιδραστική-αντιλαϊκή επίθεση, ελπίζοντας πως με το δικό τους παράδειγμα θα ξυπνήγησουν τις τίμιες συνειδήσεις του κλάδου τους, αυτές που μπορεί σήμερα να έχουν παρασυρθεί από το ρεύμα, δεν έχουν όμως ολοκληρωτικά διαφθαρεί, πολλώ δε μάλλον δεν έχουν ξεπουληθεί και δεν έχουν δηλώσει οριστική υποταγή στη λερναία ύδρα του ταξικού εχθρού. Παλεύουμε, διαφωτίζουμε, οργανωνόμαστε και ελπίζουμε.

    Άλλωστε, "αν δεν καούμ' εμείς, πώς θα γίνουν τα σκοτάδια λάμψη;"

     Αυτό ακριβώς το μήνυμα του ασίγαστου αγώνα μάς δίνει σήμερα η τίμια ταξική φωνή των ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. Η sispirosi.gr, εκ μέρους όλων των τίμιων εργαζόμενων αυτής της ταλαίπωρης πατρίδας, τους ευχαριστεί ολόθερμα, για το πρωτοπόρο τους παράδειγμα στον καθημερινό τίμιο αγώνα του λαού μας.

27-2-2019

Η Συντακτική Επιτροπή της sispirosi.gr



Αποτέλεσμα εικόνας για όχι στην αξιολόγηση αγωνιστικες κινησεις




  Η ανακοίνωση των Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών έχει ως εξής:


Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΥΣΑ!!!

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

   Η υλοποίηση της (αυτο)αξιολόγησης δηλαδή του Προγραμματισμού και της Αποτίμησης του Εκπαιδευτικού Έργου των Σχολικών Μονάδων όπως βαφτίστηκε, μπορεί να ξεκινά επίσημα από τη νέα σχολική χρονιά, όμως όποια εγκύκλιο-απόφαση-νόμο του υπουργείου και να διαβάσουμε, θα διαπιστώσουμε ότι εισάγουν αξιολογικές διαδικασίες.

    Ο στόχος δηλωμένος: “Να εμπεδωθεί η κουλτούρα αξιολόγησης” σύμφωνα με τον Γαβρόγλου. Μ' άλλα λόγια να αποδεχτούμε και να συνηθίσουμε μια κατάσταση που με διαφορετικές μορφές και σε πολλές πλευρές της εργασίας μας και της σχολική ζωής, υλοποιεί την αξιολόγηση. Επιβάλλει την κατοχύρωση και εφαρμογή της, πριν την επίσημη ...πρεμιέρα της.
     Η “νέα αρχή στα ΕΠΑΛ” με τη θεσμοθέτηση του σύμβουλου καθηγητή και την εκπόνηση προγραμμάτων δράσης, χρηματοδοτούμενων και αξιολογούμενων από ιδιωτικούς φορείς. Η συγκρότηση των τριμελών επιτροπών Ο.Ε.Υ.1 (παρά το προσωρινό πάγωμά τους) με την εκπόνηση βραχυχρόνιων προγραμμάτων αντιμετώπισης των μαθητών με ανάγκη πρόσθετης διδακτικής στήριξης, που θα αξιολογούνται ως προς τα αποτελέσματα(!) τους. Κομβικό σημείο αποτελεί το πέρασμα του προσοντολογίου. Μέσω αυτού του συστήματος απολύσεων που εξαφανίζει το πτυχίο ως μοναδικό κριτήριο για δουλειά (πριμοδοτώντας διδακτορικά, μεταπτυχιακά και σεμινάρια), εισάγει την αξιολόγηση καταρχάς στους διορισμούς και κατ’ επέκταση σε όλον τον κλάδο. Και όλα τα προηγούμενα εμπλουτίζονται με ερωτηματολόγια, φόρμες και έρευνες των συντονιστών ΠΕΚΕΣ2 που καλούν τους συναδέλφους - “ανώνυμα είναι-τι πρόβλημα υπάρχει”- να συμπληρώσουν.
     Στα παραπάνω έρχονται να προστεθούν οδηγίες του υπουργείου για συμπλήρωση φύλλων περιγραφικής αξιολόγησης για μαθητές που παίρνουν μέρος σε Ενισχυτική Διδασκαλία, ενώ τη διδασκαλία αυτή την κάνουν άλλοι εκπαιδευτικοί! Είναι ολοφάνερο το άνοιγμα ενός πολύ άθλιου δρόμου, που μπορεί αρχικά να αφορούσε την αξιολόγηση των στελεχών (διευθυντών και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων) αλλά τελικά οδηγεί στην αξιολόγηση εκπαιδευτικού από εκπαιδευτικό! Αντίστοιχα οι συντονιστές ΠΕΚΕΣ ζητούν να τους σταλούν τα σχέδια για τη θεματική βδομάδα στα Γυμνάσια.
     Αρωγοί στην αξιολογική περικύκλωση του κλάδου οι συντονιστές της διεύθυνσης συνδικαλισμού του υπουργείου, ΟΛΜΕ και ΔΟΕ. Η τρόικα ΣΥΝΕΚ/ΕΡΑ-ΔΑΚΕ-ΠΕΚ/ΔΗΣΥ έχει μετατρέψει τις ομοσπονδίες σε δομές υποστήριξης της κυβερνητικής πολιτικής. Η ΔΟΕ πρόσφατα ανακοίνωσε τη στήριξή της στην εφαρμογή της αξιολόγησης απαγορεύοντας(!) στα σωματεία να ταχθούν ενάντιά της. Η ΟΛΜΕ από την άλλη έχει εξαφανίσει από κάθε πλαίσιο πάλης την αξιολόγηση. Άλλωστε όπως δηλώνεται η αυτοαξιολόγηση ήταν από το 8ο εκπαιδευτικό συνέδριο αίτημα των καθηγητών και τώρα δίκαια γίνεται πράξη. Άξιος ο μισθός τους!!!
     Στη βάση αυτών των δεδομένων, κρίσιμο ζητούμενο η σύγκρουση με τις κυβερνητικές επιδιώξεις. Αυτή η αναγκαιότητα δεν μπορεί να προσπεραστεί. Δεν μπορεί να αντικατασταθεί με την ανυπακοή και το “αντάρτικο”. Η αποχή από την αξιολόγηση δίνει τη δυνατότητα στο κίνημα να κερδίσει χρόνο και να προσπαθήσει να συγκροτήσει καλύτερα τις αντιστάσεις του, αλλά δεν αρκεί. Όταν μάλιστα υπονομεύεται ακυρώνεται και από λογικές όπως του ΠΑΜΕ που στη περίπτωση που δεν περάσει η αποχή καλεί σε εφαρμογή με άλλο -ποιό;;- περιεχόμενο (Σχέδια δράσης στα ΕΠΑΛ-Θεματική εβδομάδα στα Γυμνάσια).
     Απαιτείται η συγκρότηση ενός κεντρικού αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση-χειραγώγηση, την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας αντιπαλεύοντας τη μετακύλιση των ευθυνών αλλά και της οικονομικής λειτουργίας των σχολείων στις πλάτες εκπαιδευτικών και γονιών, την ένταση της ταξικότητας και το χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων μας.

· ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ
· ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
· ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
· ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ


Σημειώσεις της ιστοσελίδας μας:

1.  Ο.Ε.Υ.= Oργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας  (δηλαδή άλλος ένας μοχλός χειραγώγησης των εργαζομένων)

2.  Π.Ε.Κ.Ε.Σ = Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού.  Έτσι ονομάζουν τώρα τον κρατικό μηχανισμό για την επιβολή των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση. Δεν είναι μάλιστα τυχαίο ότι ακόμα και τώρα με την ψευτοαριστερή κυβέρνηση οι μηχανισμοί αυτοί στελεχώθηκαν σε μεγάλο βαθμό από πατενταρισμένους δεξιούς, νεοσυντηρητικούς καριερίστες, από κείνους που εξυπηρέτησαν αδίστακτα και τους σαμαροβενιζελικούς γδάρτες.

     (Tale quale, ίδια κι όμοια, "σύριζα" και δεξιά / της μαυρίλας κεχαγιάδες/ του κεφάλαιου δουλικά/ αφοσιωμένοι πάντα στα γνωστά ... αφεντικά!)


Σχετική εικόνα


 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση