αρχική σελίδα παιδεία Πώς ονειρεύεται το σχολείο ο Κυριάκος Μητσοτάκης... (Ο Χρήστος Κάτσικας ξεσκεπάζει τον εφιάλτη που ετοιμάζει για την Παιδεία η επίδοξη νέα κυβέρνηση της μαύρης αντίδρασης!)

εγγραφή χρήστη



Δημοφιλή

Πώς ονειρεύεται το σχολείο ο Κυριάκος Μητσοτάκης... (Ο Χρήστος Κάτσικας ξεσκεπάζει τον εφιάλτη που ετοιμάζει για την Παιδεία η επίδοξη νέα κυβέρνηση της μαύρης αντίδρασης!) PDF Εκτύπωση E-mail
αρθρογραφία - άρθρα για την παιδεία
Συντάχθηκε απο τον/την Αναδημοσίευση άρθρου του Χρήστου Κάτσικα, με πρόλογο της ιστοσελίδας μας.   
Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2018 08:33
Σχετική εικόνα

Αδίστακτοι βαλέδες της κεφαλαιοκρατίας σε ρόλο νεκροθάφτη κάθε πραγματικά δημόσιου αγαθού...
Σόι πάει το "βασίλειο"!
   


Πρόλογος της Συντακτικής Επιτροπής της ιστοσελίδας μας

    Αναδημοσιεύουμε σήμερα από τον ιστότοπο ΑLFAVITA το πρόσφατο (19-9-2018) άρθρο του πραγματικά έξοχου συγγραφέα, δασκάλου, εκπαιδευτικού ερευνητή και ταυτόχρονα αγωνιστή του μαρξιστικού-λενινιστικού κομμουνιστικού μας κινήματος, Χρήστου Κάτσικα. Ένα άρθρο που ξεσκεπάζει τις στοχεύσεις της δεξιάς αντιδραστικής «Νέας Δημοκρατίας» και του αρχηγού της για τη μετατροπή της Εκπαίδευσης σε αγοραίο χώρο πώλησης δεξιοτήτων και καταρτίσεων για την προετοιμασία των αυριανών δούλων της κεφαλαιοκρατίας.

     Οι στοχεύσεις αυτές, που δεν μπορούν πια να κρυφτούν πίσω από οποιαδήποτε φιοριτούρα του πολιτικού μάρκετινγκ, πρέπει να τσακιστούν εν τη γενέσει τους και να μη γίνουν ποτέ πραγματικότητα. Και μόνη εγγύηση γι’ αυτό είναι η συνειδητοποίηση του Λαού μας και η αποφασιστική στράτευσή του ενάντια στην αντίδραση κάθε μάρκας και κάθε προσωπείου. Πώς έχει λοιπόν η υπόθεση;

    Ο αντιδραστικότατος αστός πολιτικάντης κύριος "Κούλης" Μητσοτάκης, ζάπλουτος κληρονόμος μεγάλου πολιτικού "τζακιού", που ταυτίζεται με τις πιο μαύρες ώρες της σύγχρονης ιστορίας μας, πιστότατος υπηρέτης των σχεδιασμών της ντόπιας πλουτοκρατίας και των ιμπεριαλιστών πατρώνων της, διαλαλεί , όπου βρεθεί κι όπου σταθεί, ότι θα είναι ο νέος διαχειριστής της αστικής εξουσίας στην Ελλάδα. Διακηρύσσει ανοιχτά τον πιο ακραίο οικονομικό και κοινωνικό νεοσυντηρητισμό, το πιο ανελέητο γδάρσιμο της εργατιάς και του  λαού μας, προκειμένου να του δώσουν το χρίσμα οι αφεντάδες του και να πάψουν να στηρίζουν τον ψευτοαριστερό Ιούδα που παριστάνει ακόμη σήμερα τον "αριστερό πρωθυπουργό".

    Ταυτόχρονα οι υπόλοιποι κατάμαυροι -πίσσα κατράμι, καθότι πολλοί από δαύτους είναι σπλήνα από τη σπλήνα της χούντας!-  και διψασμένοι για εξουσία πολιτικάντηδες της δεξιάς που τον περιστοιχίζουν , δεν κρύβουν με τίποτα πια το θαυμασμό τους στο οικονομικό μοντέλο του αρχιφασίστα χασάπη Πινοτσέτ της Χιλής, το οποίο άλλωστε διαμόρφωσαν οι μέντορές του σημερινού αρχηγού της δεξιάς στα πανεπιστήμια του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού. Πρόσφατα ένας από τους πολιτικάντηδες αυτής της μαύρης φάρας, συνεντευξιαζόμενος στο ραδιόφωνο του γνωστού Χατζηνικολάου, και ερωτώμενος πώς οι δεξιοί θα αναμορφώσουν το Δημόσιο, δεν δίστασε να ξεράσει ότι η ..."αξιολόγηση"  που θα επιβάλλουν θα έχει στόχο να ...ξηλώσει κάθε αριστερή ιδέα από το υπαλληλικό προσωπικό του αστικού κράτους! Μέχρι αυτού του σημείου φτάνει πια το επίσημο κουστουμαρισμένο φασισταριό.

     Και δεν ντρέπεται να ξεσκεπάζει τον αληθινό εαυτό του, καθόσον  είναι τέτοια η κατασυκοφάντηση των ιδεών και των οραμάτων της Αριστεράς, που προώθησε σκόπιμα η "μαφία" των Τσιπραίων λαογδάρτηδων, που έφτασαν σε ένα μεγάλο μέρος του "ακατέργαστου όχλου"  οι έννοιες "αριστερά"(α λα ΣΥΡΙΖΑ εννοείται) και γδάρσιμο του λαουτζίκου να ...ταυτίζονται!!! 

    O tempora, o mores, θα λέγαμε, αλλά είναι ζήτημα αν ο κοσμάκης στον οποίο αναφερόμαστε καταλαβαίνει πια έστω και μια φράση στα Λατινικά, που συστηματικά τα τσεκούρωσαν από την εκπαίδευση εδώ και χρόνια, για να έρθει τώρα ο (ανεκδιήγητος αρπακολλατζής και τυχοδιώκτης) συριζαίος αρχιφωστήρας του υπουργείο Τύφλας κι αποβλάκωσης, και να τα στείλει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας...

    Ο χώρος λοιπόν της Δημόσιας Εκπαίδευσης, τον οποίο έχουν κυριολεκτικά μακελέψει τις τελευταίες δυο δεκαετίες όλες ανεξαιρέτως οι λαοφάγες αντιδραστικές κλίκες που δυνάστεψαν την Ελλάδα, βρίσκεται στο πρώτο πλάνο της διψασμένης για εξουσία αντιδραστικής δεξιάς του κυρίου "Κούλη" και της μαύρης κλίκας του. Τα γκεσέμια αυτά των πιο αδηφάγων πλουτοκρατών που λυμαίνονται τον τόπο μας, εκμεταλλευόμενα στο έπακρο ακόμη και την ιερή αγανάχτηση των μαζών για το σημερινό απερίγραπτο χάλι στο χώρο της Εκπαίδευσης, όπου ο γονιός πληρώνει ένα σκασμό λεφτά για να δει τελικά τα παιδιά του να παίρνουν "πτυχία" είτε χωρίς αντίκρισμα είτε για ψίχουλα και για ανασφάλιστες δουλειές του ποδαριού, τα ρετζάλια της δεξιάς λοιπόν, πρωτοστατούντος του κυρίου "Κούλη" δεν χάνουν πια την ευκαιρία να λανσάρουν παντού, μέσα σε φανταχτερό αλλά φτηνιάρικο περιτύλιγμα, το ...χυδαία αγοραίο πλουτοκρατικό "όραμά τους"  για μια πλήρως εμπορευματοποιημένη - με τη σφραγίδα του νόμου πλέον!- "δημόσια" εκπαίδευση! Για σχολειά και πανεπιστήμια μπακάλικα και σούπερ μάρκετ, όπου ... "ελεύθερα" (προπάντων ελεύθερα!!!) ό,τι πληρώσεις αυτό και θα αγοράσεις! Ανάλογα με τον παρά και το βαλάντιο σου!

    Νέτα - σκέτα και χωρίς περιστροφές: Ο έχων πληρώνει και προχωρεί, ο άλλος που δεν έχει ας ετοιμάζεται εγκαίρως για τη στρατιά των "απασχολήσιμων " ισόβιων δούλων του κεφαλαίου. Άλλωστε, αυτό που προπάντων θα του διδάσκουν στο ... "δημόσιο σχολείο" θα είναι η ...υποταγή,  η υπόκλιση στο ...μεγαλείο της ..."επιχειρηματικότητας" και ο ραγιαδισμός, η ενσυνείδητη εθελοδουλεία στους ντόπιους καπιταλιστές και στους ξένους ιμπεριαλιστές επικυρίαρχους αυτής της χώρας των υποτελών... Μια ιδεολογική σιδερένια φτέρνα δηλαδή, ασύγκριτα πιο βαριά από τη σημερινή, θα καταπλακώσει τη νέα βάρδια της εργατικής μας τάξης...

    Θάπρεπε μα την αλήθεια, να μπορούσε κανείς με μιας να κάνει χτήμα όλων των εργαζομένων αυτού του τόπου το τι πραγματικά κρύβεται πίσω από τους παιάνες στην "παιδεία" της αγοράς που διαλαλεί και διατυμπανίζει η μαύρη αντίδραση και ο αρχηγός της, ο αδίστακτος αυτός πολιτικάντης, που με τα λεφτά του (αλήστου μνήμης!) μπαμπά του σπούδασε τη λαογδαρτική "επιστήμη" στα μεγαλύτερα και ακριβότερα κολλέγια και πανεπιστήμια του ιμπεριαλισμού... Γιατί, αν είχαν επίγνωση του τι σημαίνει παιδεία της αγοράς, όλοι αυτοί οι ταξικά ασυνείδητοι ακόμη φουκαράδες, που ετοιμάζονται τώρα να ψηφίσουν τη δεξιά για να ..."τιμωρήσουν" τους ψευτοαριστερούς εγκάθετους της κεφαλαιοκρατίας, θα είχαν ήδη αλλάξει γνώμη και θα είχαν βγει στους δρόμους του αγώνα για να σαρώσουν κάθε μορφής αντιδραστική πολιτική.

   Για να χτίσουν το νέο σοσιαλιστικό κόσμο, το μόνο που ταιριάζει σε λεύτερους και πολιτισμένους ανθρώπους του 21ου αιώνα.

    Αν είχαν επίγνωση του τι διακηρύσσει ο αδίστακτος κύριος "Κούλης", τι βρωμιά και τι υποκρισία κρύβει, π.χ. πίσω από τις πομφόλυγές του για "συνδιοίκηση" του αγοραίου σχολείου (δήθεν από τους γονείς, τους μαθητές κλπ.) και από τις μπαρούφες του για δήθεν "ελεύθερη πρόσβαση"  ή "ελεύθερη" επιλογή προσωπικού από τις "δημόσιες" σχολικές επιχειρήσεις,   τα καραβάνια αυτά των σημερινών “απολιτίκ” νεαρών  (ναι, ναι! αυτών των νεαρών που σκαλίζουν διαρκώς όχι τα βιβλία, αλλά τα τάμπλετ και τα "κινητά"  για να κάνουν μονάχα την πλάκα τους με την τελευταία αναρτημένη σαχλαμάρα του facebook και του twitter),  τα πλήθη αυτά ακριβώς των αυριανών προοριζόμενων σκλάβων,  θα οργάνωναν μια τέτοια αντεπίθεση στους πολιτικούς βρικόλακες της αντίδρασης, στους κουστουμαρισμένους αυτούς δολοφόνους κάθε μάρκας και κάθε φάρας, που τα ξένα αφεντικά τους δεν θα προλάβαιναν να στείλουν αεροπλάνα για να τους φυγαδέψουν κατά Ουάσιγκτον ή Βερολίνο μεριά...

    Χρειάζεται λοιπόν προπάντων βαθιά γνώση της αλήθειας, για να μεταστοιχειωθεί αυτή εν συνεχεία σε συνειδητή κοινωνική ταξική πάλη για τη Λευτεριά, το Ψωμί, την πραγματική Μόρφωση, την αληθινή Δημοκρατία, τον πανανθρώπινο Πολιτισμό. Με την αναδημοσίευση του εμπεριστατωμένου σημερινού άρθρου του εκπαιδευτικού-συναγωνιστή μας ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΤΣΙΚΑ, η ιστοσελίδα μας φιλοδοξεί απλώς να κάνει ένα ακόμη μικρό βήμα στην κατεύθυνση αυτή της διαφώτισης και της συνειδητοποίησης του λαού μας -προπάντων δε της νέας γενιάς- για το τι κρύβεται (όσο ακόμη αυτό μπορεί να κρυφτεί!) πίσω από τις λυσσώδεις και δηλητηριασμένες διακηρύξεις της μαύρης αντίδρασης σχετικά με τη μόρφωση και τη ζωή των παιδιών μας.

    Για να μην μπορέσει ποτέ ξανά η δεξιά να πάρει την κυβερνητική πλειοψηφία και να εφαρμόσει αυτά τα πανάθλια αρρωστημένα ιδεολογήματά της. Για να δυναμώσει σε όλα τα  μέτωπα το εργατικό-λαϊκό κίνημα. Για να βγει δυνατό το Κομμουνιστικό μας κίνημα και να προχωρήσει μπροστά η υπόθεση της επανάστασης και της κοινωνικής αναγέννησης του κόσμου!

    Για να βγει μια ώρα αρχύτερα ο λαός μας στο δρόμο του συνειδητού, οργανωμένου κοινωνικού και πολιτικού αγώνα για την απελευθέρωσή του από κάθε εφιάλτη, και προπαντός από τις πολιτικές και κοινωνικές  εκείνες ρίζες που βλασταίνουν "Τσιπρο-Καμμένους", "Κούληδες", "Φώφες και Ποταμάκηδες" και όλα τα άνθη του κακού! Για να ανασάνει και να αναγεννηθεί αυτός ο τόπος. Για να ζήσουν οι αυριανές γενιές αυτό που εμείς δεν αξιωθήκαμε ακόμη να κάνουμε πράξη, δικαιώνοντας την ύπαρξή μας σ' αυτή τη ζωή.

   Ας ακούσουμε λοιπόν με προσοχή το συναγωνιστή ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΤΣΙΚΑ! Κι ας κάνουμε επιτέλους αυτό που επιβάλλουν η αλήθεια και οι καιροί μας!

Η sispirosi.gr.

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για Μητσοτάκης βρικόλακας γελοιογραφίες

Πώς ονειρεύεται το σχολείο ο Κυριάκος Μητσοτάκης...


Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου, 2018

 

   Με κεντρικό σύνθημα «Μπορούμε» ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης, απόλυτα συνεπής στη νεοφιλελεύθερη αντίληψη άσκησης πολιτικής, παρουσίασε το όραμά του για την επόμενη μέρα στην Ελλάδα από το συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης» στο πλαίσιο της ΔΕΘ. Σχετικά με τα θέματα της παιδείας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκίνησε την αναφορά του ως εξής: «Η Παιδεία μας έχει ανάγκη από πιο αυτόνομα και δημιουργικά σχολεία. Με πολύ μεγαλύτερη ελευθερία στην οργάνωση, τη διαχείριση πόρων, την επιλογή διδακτικού προσωπικού, την κατάρτιση προγράμματος σπουδών. Να ξεφύγουμε επιτέλους από την τυραννία του ωρολόγιου προγράμματος. Με αξιολόγηση παντού...».

    Όσον αφορά την τριτοβάθμια εκπαίδευση, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημείωσε ότι «θα καθιερώσουμε την αξιολόγηση όλων των Πανεπιστημίων από Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας και από αυτήν την αξιολόγηση θα εξαρτάται και ένα μέρος της χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων. Και θα ορίσουμε ελάχιστο όριο για την είσοδο στην ανώτατη εκπαίδευση ώστε αυτοί που εισέρχονται να έχουν τα αναγκαία ελάχιστα προσόντα για να μπορούν να φοιτήσουν και να αποφοιτήσουν. Σεβασμό στα χρήματα του φορολογούμενου σημαίνει ότι δεν μπορείς να πηγαίνεις και να γράφεις τρία και να έχεις την απαίτηση να πληρώσει ο Ελληνας φορολογούμενος την παιδεία σου σε ένα δημόσιο Πανεπιστήμιο».

    Δεν τα λέει για πρώτη φορά αυτά ο κ. Μητσοτάκης. Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο πρόεδρος της Ν.Δ. ζήτησε οι καθηγητές των ΑΕΙ να μπορούν να ιδρύουν επιχειρήσεις.

    Παράλληλα, μιλώντας σε πρωτοετείς δημόσιου Πανεπιστημίου, εκθείασε τις αρετές των ιδιωτικών Πανεπιστημίων και λίγο αργότερα πρότεινε τα σχολεία να μην είναι υπό την εποπτεία της πολιτείας, αλλά αυτόνομα.

    Πέρσι τέτοιον καιρό, στις 16 Σεπτεμβρίου 2017, από το βήμα της 82ης ΔΕΘ ανέφερε συγκεκριμένα: «Αξίζουμε αυτόνομα και δημιουργικά σχολεία. Με ελευθερία στην οργάνωση, τη διαχείριση πόρων, την επιλογή διδακτικού προσωπικού. Αλλά και ελευθερία στην κατάρτιση προγράμματος σπουδών και στην επιλογή διδακτικών μεθόδων. Με αξιολόγηση παντού».

«Ελεύθερη επιλογή»

    Η λεγόμενη αυτονομία της σχολικής μονάδας, η διαφοροποίηση στο ίδιο το περιεχόμενο του σχολείου, η μετατροπή των σχολείων σε οικονομικές μονάδες που θα προσπαθούν να εξασφαλίσουν το «ψωμί» τους μόνες τους (προφανώς από τους γονείς ή από κάποιους χορηγούς), η λεγόμενη «ελεύθερη επιλογή» του διδακτικού προσωπικού (που σημαίνει εδραίωση μηχανισμών ρουσφετιού), μαζί με την ενίσχυση του ρόλου της γονεϊκής επιλογής, της δυνατότητας δηλαδή των γονιών να επιλέξουν σχολείο, αποτελούν τη «χημεία» της αποδόμησης του δημόσιου χαρακτήρα του εκπαιδευτικού συστήματος.

   Παράλληλα η ανάθεση μεγάλου μέρους της ευθύνης για τη χρηματοδότηση, τη λειτουργία, τους προσανατολισμούς κάθε εκπαιδευτικού ιδρύματος στο εκπαιδευτικό προσωπικό, στους εκπαιδευόμενους, στους γονείς, στην «τοπική κοινωνία» και στους «παραγωγικούς φορείς» είναι φανερό ότι καλλιεργεί την τάση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων να υποχωρήσουν στις απαιτήσεις των «πελατών», αφού η συντήρηση ή η ανάπτυξή τους εξαρτάται άμεσα από τη «ζήτηση» των εκπαιδευτικών «προϊόντων» τους.

   Η παιδαγωγική και η διδακτική οδηγούνται στο να υποταχθούν σε μια νέα αντίληψη, που έχει σχέση περισσότερο με την επιχειρηματική λογική, αφού το σχολείο θα λειτουργεί με κριτήριο την εξεύρεση κονδυλίων και πρέπει να προσαρμόζει τη λειτουργία του σ’ αυτήν την προοπτική.

    Στο όνομα του «αποτελεσματικού σχολείου» και του ανταγωνισμού με βάση τα κριτήρια της αγοράς, είναι ορατός ο κίνδυνος δημιουργίας σχολείων πολλών και διαφορετικών ταχυτήτων με αποτέλεσμα τη δημιουργία γκρίζων μορφωτικών ζωνών στις ήδη γκρίζες κοινωνικές περιοχές.

    Πελάτες ή μαθητές; Πριν από λίγο καιρό ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης από το βήμα του 10ου Συνεδρίου του κόμματός του ήταν σαφής για το πώς εννοεί τη δική του μεταρρύθμιση στον χώρο της Παιδείας: «Μια Παιδεία βασισμένη στον υγιή ανταγωνισμό μεταξύ πολλαπλών επιλογών, με γνώμονα πάντα την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, σκεπτόμενοι πρώτα από όλα τους μαθητές, τους πραγματικούς πελάτες της Παιδείας».

   Θα μπορούσε να πει κανείς το αρχαιοελληνικό «Ποίον σε έπος φύγεν έρκος οδόντων;», κύριε πρόεδρε της Ν.Δ.; (Ιλιάδα Δ’ 360. Μτφρ.: Τι λόγος ξέφυγε από την οδοντοστοιχία σου;)

    Πώς το είπε ο κ. Μητσοτάκης; Τι είναι οι μαθητές; Πελάτες, λέει. Οι μαθητές είναι οι πελάτες των σχολείων. Δεν υπάρχει πιο χαρακτηριστική φράση δυσφήμησης της εκπαίδευσης, όταν ο μαθητής μετατρέπεται σε καταναλωτή, σε πελάτη, και όταν η μόρφωση υποβαθμίζεται σε αγοραία διαδικασία και εμπόρευμα.

    Και αυτό δεν ειπώθηκε από τον κ. Μητσοτάκη «εν τη ρύμη του λόγου του» σε συνέντευξη Τύπου, ειπώθηκε με το βάρος της εισηγητικής ομιλίας του στο 10ο Συνέδριο της Ν.Δ.

«Σκονάκι» του ΣΕΒ

    Και κάνουμε αυτή την επισήμανση γιατί αν γνωρίζει κανείς στοιχειωδώς τις απόψεις της Ν.Δ. και του προέδρου της για την εκπαίδευση, καταλαβαίνει αμέσως ότι όσα είπε ο τελευταίος «για τους μαθητές-πελάτες» κάθε άλλο παρά «ανορθογραφία» αποτελούν, αντίθετα, αυτό είναι το όραμά του για την Παιδεία.

    Επιδέξια και αθόρυβα, με τη βοήθεια του τακτοποιημένου λόγου μιας νέας (;) μεταρρυθμιστικής σταυροφορίας, όπου σκόπιμα έχει υποκατασταθεί η αναζήτηση των αιτιών από τη διαπίστωση των αποτελεσμάτων, όλος ο προβληματισμός μοιάζει με τη θεωρία του πεπρωμένου στη θρησκευτική σκέψη, όπου οι άνθρωποι αναφωνούν «είναι θέλημα Θεού» για να εξηγήσουν ή να δικαιολογήσουν μια ορισμένη εξέλιξη των πραγμάτων: η ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης είναι η λύση! Στο πλαίσιο αυτό οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μεταλλαχθούν σε κακοπληρωμένους τεχνικούς και οι μαθητές και οι γονείς τους σε πελάτες.

    Kάτω από την ηγεμονία του νεοφιλελευθερισμού σχεδιάζεται και υλοποιείται μια εκπαιδευτική πολιτική σύμφωνα με την οποία το σχολείο λειτουργεί με τα βασικά χαρακτηριστικά μιας ανταγωνιστικής επιχείρησης, μετατρέποντας ουσιαστικά τη γνώση σε εμπόρευμα. Ολα μετριούνται.

    Ο κ. Μητσοτάκης μιλάει με το «σκονάκι» του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων, ο οποίος πριν από λίγο καιρό διακήρυξε το δικό του όραμα:

    1. Αυτονομία σχολικών μονάδων-ενίσχυση της αυτονομίας των διοικήσεων των σχολείων στη λήψη αποφάσεων που αφορούν τη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού προγράμματος και τη διαχείριση του προϋπολογισμού του σχολείου (αυτοχρηματοδότηση των σχολείων στο πλαίσιο της «αυτονομίας» και κατηγοριοποίησή τους ανάλογα με τις επιδόσεις ή τις εγγραφές).

    2. ;Aμεση και πλήρης υπαγωγή στην τοπική αυτοδιοίκηση.

    3. Διευθυντές μάνατζερ με συμμετοχή γονέων, μαθητών και τοπικών φορέων στη διοίκηση του σχολείου.

    4. Αξιολόγηση-λογοδοσία σχολείου και εκπαιδευτικών (τριπλή αξιολόγηση της δημόσιας εκπαίδευσης-αυτοαξιολόγηση, αξιολόγηση εκπαιδευτικών, εξωτερική αξιολόγηση).

    5. Επέκταση της μαθητείας.

    6. Κουπόνια-vouchers.

    7. Αύξηση των εξετάσεων πανεθνικού χαρακτήρα για τους μαθητές.

    8. Μείωση μισθολογικού κόστους και μείωση αναγκών για έκτακτους εκπαιδευτικούς.

    9. Εξορθολογισμός δαπανών.

    10. Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών (να αυξηθούν οι μέσες ώρες διδασκαλίας).

    11. Κατάργηση του άρ. 16 του Συντάγματος με την κατοχύρωση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες και αντικατάστασή του από τη νεοφιλελεύθερη αναγνώριση του γονεϊκού δικαιώματος στην ελεύθερη επιλογή εκπαίδευσης.

    12. Επιχειρηματικοποίηση και ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.

   H γνώση κατέχεται και ελέγχεται, αγοράζεται και πωλείται. Tα άτομα που κατέχουν γνώση ή θραύσματα γνώσης κατέχουν δύναμη.

Oι επιδόσεις των υποκειμένων της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων χρησιμοποιούνται ως μονάδες μέτρησης της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας.

    H λογική αυτή οδηγεί στην εφαρμογή μοντέλων αξιολόγησης και ελέγχου με «πιστοποιητικά ποιότητας» σύμφωνα με τα πρότυπα της βιομηχανίας και του εμπορίου.

    Χαρακτηριστική είναι η χρήση του διεθνούς εμποροβιομηχανικού προτύπου ISO 9000 ως πιστοποιητικού ποιότητας για την ικανοποίηση των μαθητών και των γονέων, που αντιμετωπίζονται σαν «καταναλωτές», «πελάτες».

ΧΡΗΣΤΟΣ  ΚΑΤΣΙΚΑΣ

alvavita.gr


Αποτέλεσμα εικόνας για όχι στην ιδιωτικοποίηση της παιδείας

 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση