αρχική σελίδα παιδεία Καυτά και πάντα επίκαιρα τα αιτήματα των εκπαιδευτικών - Δυο επιστολές για πολύ σημαντικά ζητήματα...

εγγραφή χρήστη



Δημοφιλή

Καυτά και πάντα επίκαιρα τα αιτήματα των εκπαιδευτικών - Δυο επιστολές για πολύ σημαντικά ζητήματα... PDF Εκτύπωση E-mail
αρθρογραφία - άρθρα για την παιδεία
Συντάχθηκε απο τον/την Επιστολές: α) του Αιρετού του Κ.Υ.Σ.Π.Ε., Νίκου Φασφαλή προς τον Υπουργό Παιδείας, β) Των εκπαιδευτικών της Σκιάθου   
Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017 21:25
      Αποτέλεσμα εικόνας για εκπαιδευτικές διαδηλώσεις
     Η sispirosi.gr δημοσιεύει σήμερα δύο ακόμα κείμενα που αφορούν στα χρόνια προβλήματα της Εκπαίδευσης, προβλήματα που με ιδιαίτερη ένταση βιώνει η εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και όλοι οι κάτοικοι απομακρυσμένων και νησιωτικών περιοχών της Ελλάδας, και μάλιστα η νησιωτική Μαγνησία και το πολύπαθο "νησί του Παπαδιαμάντη". Δυο κείμενα ανεξάρτητα μεταξύ τους και με χρονική διαφορά σχεδόν δυο μηνών στη σύνταξή τους, που όμως είναι το ίδιο επίκαιρα και μοιάζουν να είναι το ένα συμπλήρωμα του άλλου!
      Το πρώτο κείμενο αποτελεί ανοιχτή επιστολή του αιρετού των εκπαιδευτικών στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάιμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) προς τον υπουργό Παιδείας και δημοσιεύτηκε σήμερα στο Διαδίκτυο. Το διαβάσαμε στον αξιολογότατο εκπαιδευτικό ιστότοπο Αlfavita.
     Η επιστολή θέτει σε σωστή βάση ένα πλήθος καυτών προβλημάτων που άπτονται των  διορισμών και των υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών (διορισμοί μεταθέσεις-αποσπάσεις). Τα ζητήματα αυτά έχουν άμεση σχέση με τα σοβαρότατα ζητήματα των ελλείψεων σε αναγκαίο εκπαιδευτικό προσωπικό, που βίωσε κι βιώνει η σκιαθίτικη εκπαίδευση επί ένα ολόκληρο δίμηνο μετά την έναρξη του διδακτικού έτους. Ζητήματα που φέτος σάρωσαν και τα δημοτικά σχολεία, με πλήρη ευθύνη των κυβερνώντων, οι οποίοι διαλαλούσαν ότι όλα ήταν "υπό έλεγχο" κι οι θέσεις καλυμμένες από την ...1η του Σεπτέμβρη...
        Το δεύτερο κείμενο είναι επιστολή εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα σχολειά της Σκιάθου και στάλθηκε σε όλους τους "αρμόδιους φορείς" και μαζί και προς τις ενώσεις των Επαγγελματιών εστίασης και ενοικιαζομένων δωματίων της Σκιάθου, θέτοντας για μιαν ακόμα φορά τα καυτά προβλήματα της διαβίωσης των εκπαιδευτικών στο νησί, όπου ουσιαστικά δεν υπάρχει πλέον κανένα άλλο κίνητρο παραμονής πέραν ενός λειψού μισθού...
   Μας το απέστειλε ο καλός φίλος και αναγνώστης της sispirosi.gr Θανάσης Καρακαστανιάς, και το δημοσιεύουμε -έστω και με μιαν αδικαιολόγητη εκ μέρους μας αργοπορεία ενός μήνα. (Το λάβαμε στις 16 του Οκτώβρη, αλλά κάπου ...λησμονήθηκε μέσα σε πληθώρα μηνυμάτων του e-mail μας...)
 
Όπως θα διαπιστώσουν οι αναγνώστες μας, το κείμενο δεν διαφέρει και πολύ από όσα αντίστοιχα έχουμε δημοσιεύσει κατά καιρούς στην ιστοσελίδα μας.
     Ας διαβαστούν επομένως με προσοχή και σε συνδυασμό μεταξύ τους τα κείμενα αυτά και ας βγουν αναγκαία συμπεράσματα για το τι πρέπει να πράξουμε ως οργανωμένο Εργατικό- Λαϊκό κίνημα αυτής εδώ της χώρας, "στους μίζερους και μισερούς" καιρούς που μας έλαχαν:

1.

Ανοιχτή επιστολή του Αιρετού του Κ.Υ.Σ.Π.Ε., Νίκου Φασφαλή, προς τον Υπουργό Παιδείας, κ. Κ. Γαβρόγλου.


 

      Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

  Απευθύνομαι σήμερα σε εσάς ως αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο ΚΥΣΠΕ με τη πίστη ότι ο πολύπαθος χώρος της παιδείας δεν πρέπει και δεν μπορεί να είναι πεδίο μικροπαραταξιακών σκοπιμοτήτων και κομματικών συγκρούσεων, αλλά συνεισφοράς όλων μας για ένα Δημόσιο Σχολείο που αξίζει στα παιδιά μας.

  Οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (μεταθέσεις – αποσπάσεις – μόνιμοι διορισμοί – προσλήψεις αναπληρωτών κλπ.) είναι πάρα πολύ σημαντικό κεφάλαιο γιατί επηρεάζουν τη ζωή των εκπαιδευτικών και έχουν επιπτώσεις στην καλύτερη λειτουργία του Σχολείου.

Είναι φανερό ότι στη χώρα μας από τη μια μεριά οι παθογένειες του συστήματος εμποδίζουν τις αλλαγές, οι οποίες θα βελτίωναν το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο που διέπει της υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών, και από την άλλη η πολιτική ηγεσία που έχει την ευθύνη διστάζει να προχωρήσει σ’αυτές μπροστά στις αντιδράσεις επαγγελματικών ομάδων που «εξυπηρετούνται» από το υφιστάμενο αυτό πλαίσιο.

  Χρειάστηκε μεγάλος αγώνας μέχρι να φτάσουμε στη σημερινή κατάσταση, ώστε με αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια και όρους διαφάνειας να πραγματοποιούνται οι υπηρεσιακές μεταβολές.

  Ήταν τομή για την ελληνική πραγματικότητα αφού έδωσε ένα τέλος σ’αυτό που λέμε πελατειακό κράτος.

  Η Ελληνική κοινωνία πρέπει να γνωρίζει επίσης ότι και πριν την νομοθέτηση του ΑΣΕΠ (τομή-ορόσημο από τον τότε Υπουργό Αν. Πεπονή για τις προσλήψεις στο Δημόσιο), μόνο οι εκπαιδευτικοί είχαν διαφανέστατο σύστημα πρόσληψης, την επετηρίδα.

  Κάθε νομοθέτημα, όμως, κάποια στιγμή, αφού κάνει τον κύκλο του και κριθεί, χρήζει βελτιωτικών αλλαγών.

  Στα πλαίσια αυτά, ξεκίνησε διαδικασία τόσο της αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων, όσο και λειτουργία επιτροπής -με απόφαση του προκατόχου σας Υπουργού κ. Φίλη-  για την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου σχετικά με τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις.

  Ξαφνικά και οι δυο διαδικασίες «πάγωσαν», προφανώς από το Υπουργείο που είχε την ευθύνη συγκρότησης των επιτροπών αυτών, και όποια προεργασία έγινε έμεινε στα συρτάρια του Υπουργείου.

  Σας καταθέτω ως Αιρετός όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα, περιληπτικά, τα παρακάτω:


1. Διορισμοί

  Κυρίαρχο ζήτημα για τον Κλάδο μας είναι η πραγματοποίηση μονίμων διορισμών, προκειμένου να καλυφθούν τα χιλιάδες οργανικά κενά που υπάρχουν. Τα τελευταία χρόνια ο χώρος της Παιδείας έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλον, εξαιτίας των μνημονιακών πολιτικών. Ενώ χιλιάδες εκπαιδευτικοί συνταξιοδοτήθηκαν χωρίς να τηρηθούν ούτε καν οι μνημονιακές δεσμεύσεις 5:1, οι διορισμοί παραμένουν μηδαμινοί.


2. Μεταθέσεις – Αποσπάσεις

  Όταν ξεκίνησε η διαδικασία της αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων, ο Κλάδος μας χαιρέτισε την πρωτοβουλία του Υπουργείου αφού ικανοποιούνταν ένα από τα αιτήματα του και μπήκε δυναμικά στη διαδικασία αυτή της διαμόρφωσης των αλλαγών. Αλλά, δυστυχώς οι προτάσεις μας, που διαμορφώθηκαν με τη συμμετοχή όλων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών της χώρας, περιμένουν ακόμη την αξιοποίηση τους.

  Θέλω, λοιπόν, με την ελπίδα ότι θα επανεκκινήσετε σύντομα τον διάλογο πάνω στα θέματα αυτά να καταθέσω επιγραμματικά, σ’αυτή τη φάση, συνεισφέροντας ως αιρετός του Κλάδου στη κοινή μας προσπάθεια για ένα καλύτερο Σχολείο και για περισσότερη διαφάνεια και δικαιοσύνη, τα παρακάτω:

• Η αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων άμεσα, με βάση τη νέα κλίμακα, 1-12, και με +2 μόρια για σχολεία με ιδιαίτερες δυσκολίες, όπως θεσπίστηκε πρόσφατα.

• Ξεκάθαρος καθορισμός των ασθενειών που εντάσσουν τους εκπαιδευτικούς σε ειδικές κατηγορίες και εκσυγχρονισμός της ορολογίας αυτών των ασθενειών. Είναι δύσκολο το ΚΥΣΠΕ κάθε φορά να εκτιμά ιατρικές γνωματεύσεις και να μοριοδοτεί τον ανθρώπινο πόνο.

• Η αναδρομικότητα στη μοριοδότηση είναι σοβαρό ζήτημα και έχω την άποψη ότι θα πρέπει να ισχύσει με τη νέα κλίμακα στα πλαίσια της ισονομίας των εκπαιδευτικών και των δυο βαθμίδων εφόσον είναι προς συμφέρον του εκπαιδευτικού. Έτσι θα θεραπευτεί η αδικία για τους εκπαιδευτικούς της Π.Ε., αφού μέχρι τώρα παρουσιαζόταν το φαινόμενο να ισχύει διαφορετική μοριοδότηση της προϋπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς της Π.Ε. με αυτή της Δ.Ε. στην ίδια περιοχή ακόμη και σε γειτονικά σχολεία!

• Σύσταση οργανικών θέσεων, με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης για όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών Π.Ε.

• Αποσπάσεις κατά προτεραιότητα: Πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξουν οι υπάρχουσες διατάξεις που καθορίζουν τη συγκεκριμένη διαδικασία. Φέτος 850 αποσπάσεις, πάνω δηλαδή από το 1/3 του συνολικού αριθμού, έγιναν κατά προτεραιότητα! Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Αποτελεί πρόκληση για όλους!

• Επαναφορά αρμοδιοτήτων στο ΚΥΣΠΕ – Πειθαρχικά: Από το 1998 και μέχρι πρόσφατα με νομοθετικές ρυθμίσεις έχουν αφαιρεθεί αρμοδιότητες από το ΚΥΣΠΕ όπως: αποσπάσεις σε φορείς και γραφεία, «αποπομπή» των αιρετών από τα πειθαρχικά συμβούλια κλπ. Οι αρμοδιότητες αυτές θα πρέπει να επανέλθουν άμεσα στα υπηρεσιακά συμβούλια για να υπάρχει πλήρης διαφάνεια και λογοδοσία για όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών και να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των συναδέλφων στη Διοίκηση. Χιλιάδες αποσπάσεις κάθε χρόνο από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ γίνονται με μετρήσιμα κριτήρια από το ΚΥΣΠΕ και με πλήρη διαφάνεια. Οι αποσπάσεις σε φορείς και γραφεία δεν εξετάζονται από το ΚΥΣΠΕ και γίνονται με απόφαση του εκάστοτε υπουργού παιδείας, και αυτό είναι απαράδεκτο και πρέπει να σταματήσει. Ταυτόχρονα θα πρέπει να επανέλθουν οι αιρετοί εκπρόσωποι μας στα πειθαρχικά συμβούλια.   Επισημαίνω ότι οι αιρετοί συμμετείχαν στα πειθαρχικά συμβούλια, από τότε που καθιερώθηκε ο θεσμός το 1926, και αποπέμφθηκαν με τους μνημονιακούς νόμους της τελευταίας πενταετίας.

  Κύριε Υπουργέ,

  Ως εκπρόσωπος των 70.000, και πλέον, εκπαιδευτικών της Π.Ε. στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο, απευθύνομαι σήμερα σε εσάς και ζητώ να προχωρήσετε άμεσα στη συγκρότηση επιτροπής με τη συμμετοχή Δ.Ο.Ε., ΟΛΜΕ, και των αιρετών των δυο βαθμίδων της εκπαίδευσης, ώστε να προχωρήσουμε το συντομότερο δυνατόν σ’ένα νέο, πιο απλό, πιο αντικειμενικό, πιο δίκαιο και φυσικά αποδεκτό από το σύνολο των εκπαιδευτικών νομοθετικό πλαίσιο που θα διέπει τις υπηρεσιακές μεταβολές.

Με εκτίμηση,

Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ,

Φασφαλής Νίκος

 



Αποτέλεσμα εικόνας για ελλειψεις εκπαιδευτικων στα σχολεια σκιαθου

 

2.

Επιστολή εκπαιδευτικών των σχολείων της Σκιάθου

 

   Προς  τα  Υπουργεία Παιδείας,  Οικονομικών, Ναυτιλίας  και νησιωτικής  πολιτικής

  Προς την Περιφερειακή  Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας

  Προς την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση Θεσσαλίας

  Προς τους επαγγελματικούς φορείς των  ενοικιαστών δωματίων και των καταστημάτων εστίασης της Σκιάθου

 

    Κύριοι

  Εμείς, οι υπογράφοντες εκπαιδευτικοί λειτουργοί, καθηγητές και δάσκαλοι,   που υπηρετούμε στα δημόσια σχολεία της Σκιάθου, με την επιστολή μας αυτή θέλουμε να σας ενημερώσουμε για τα μεγάλα οικονομικά προβλήματα  που αντιμετωπίζουμε όλο και πιο  έντονα.   Ταυτόχρονα επιθυμούμε να  ζητήσουμε από  σας την άμεση λήψη συγκεκριμένων μέτρων,   τα οποία θα συμβάλουν αφενός μεν στην οικονομική μας ανακούφιση, αφετέρου δε στην έγκαιρη στελέχωση και στην απρόσκοπτη λειτουργία των σχολείων του νησιού μας.

  Οι περισσότεροι από μας είναι υποχρεωμένοι , για να ασκήσουν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα,  να αφήνουμε τα σπίτια μας και τις οικογένειές μας  σε άλλα μέρη της χώρας, επωμιζόμενοι οι ίδιοι   ένα πολύ βαρύ οικονομικό κόστος   τόσο   για τη διαμονή και τη διατροφή μας στο νησί, όσο και για τις αναγκαίες μετακινήσεις μας  από   τον   τόπο   δουλειάς   στον   τόπο   κατοικίας   μας   και   αντίστροφα.  Οι   απανωτές μειώσεις των μισθών των υπαλλήλων, οι αυξήσεις των κρατήσεων,  η διαρκής άνοδος του   κόστους   ζωής  (αύξηση   του   Φ.Π.Α.,   άνοδος   τιμών   των   προϊόντων   και   των καυσίμων), η νέα  αύξηση της άμεσης φορολογίας (με τη μείωση του αφορολογήτου), τα δυσβάστακτα ενοίκια και οι μεγάλες τιμές των εισιτηρίων των πλοίων κάνουν τη διαβίωση μας -και κατά συνέπεια την παραμονή μας στο νησί από πολύ δύσκολη έως και αδύνατη.

  Διορισμοί  μονίμων εκπαιδευτικών  έχουν να  γίνουν πάνω  από  οκτώ χρόνια, με αποτέλεσμα τα νησιά και οι απομακρυσμένες περιοχές της χώρας να καλύπτονται  από αναπληρωτές   εκπαιδευτικούς  δηλαδή   από   προσωρινούς   συμβασιούχους   με   πολύ χαμηλές αμοιβές, πολλοί από τους οποίους έχουν αφήσει πίσω τις οικογένειές τους και παιδιά σε μικρή ηλικία.  Το υψηλό κόστος ζωής σε ένα «τουριστικό νησί», όπως είναι η Σκιάθος, λειτουργεί πλέον ως ανασχετικός παράγοντας σε πολλούς εκπαιδευτικούς και τους αποτρέπει από το να επιλέξουν τέτοιες περιοχές, όπως είναι το νησί μας, για να υπηρετήσουν.

  Το   πρόβλημα   αυτό,   που   οδηγεί   σε   μακροχρόνια   υποστελέχωση   των   δημοσίων σχολικών μονάδων, το ζήσαμε ιδιαίτερα έντονο φέτος στο Γυμνάσιο της Σκιάθου, όπου υπήρξε μεγάλη έλλειψη προσωπικού από το Σεπτέμβριο μέχρι και το Νοέμβριο του 2016.  Μόνο το κόστος που επωμίζεται για τα μεταφορικά του έξοδα κάποιος ή κάποια εκπαιδευτικός που υποχρεούται να ταξιδεύει κάθε Σαββατοκύριακο ξεπερνάει το ποσό των 200 ευρώ το μήνα.  Ταυτοχρόνως, τα ενοίκια ανέρχονται κατά μέσο όρο στα 200 με 250 ευρώ, ενώ και οι τιμές στα καταστήματα της εστίασης είναι υψηλές, αφού το κοστολόγιο των εμπορευμάτων που εισάγεται στη Σκιάθο επιβαρύνεται με ιδιαίτερα αυξημένα μεταφορικά κόμιστρα και ΦΠΑ 23%...

  Αν το οικονομικό μας πρόβλημα ενταθεί περαιτέρω στο επόμενο διάστημα (με νέες αυξήσεις φορολογίας επί των γλίσχρων μισθών μας, όπως και με νέες αυξήσεις των κρατήσεων για τον ασφαλιστικό μας φορέα)  οι εκπαιδευτικές μονάδες του νησιού το επόμενο διάστημα θα αντιμετωπίσουν σοβαρότατο πρόβλημα λειτουργίας. Το πρόβλημα αυτό είναι σίγουρο ότι θα εμφανιστεί ακόμη πιο έντονο την ερχόμενη σχολική χρονιά όπως   και   στα   επόμενα   χρόνια,   αν   τα   πράγματα   παραμείνουν   στη   σημερινή   τους κατάσταση, όπου –ουσιαστικά- δεν υπάρχει ούτε η παραμικρή οικονομική ενίσχυση, ούτε το μικρότερο οικονομικό κίνητρο στους εκπαιδευτικούς ώστε να δηλώσουν προτίμηση στα σχολεία του νησιού μας.

  Επειδή, λοιπόν, τόσο εμείς, όσο και η Τοπική Αυτοδιοίκηση της Σκιάθου, όπως απέδειξε   η   ομόφωνη   απόφαση   του  Δημοτικού   Συμβουλίου   Σκιάθου  της  21ης  του Μάρτη   2017,   συμφωνούμε   απολύτως   ότι  η   στελέχωση   των   νησιωτικών   μας σχολείων   με   εκπαιδευτικούς   λειτουργούς  (οι  οποίοι   θα   έχουν   αξιοπρεπείς συνθήκες   διαβίωσης   και   κίνητρα   για   να   έρχονται   και   να   υπηρετούν   την   εδώ δημόσια εκπαίδευση) αποτελεί την πιο ουσιαστική επένδυση και παρακαταθήκη όλων μας στο ίδιο το μέλλον αυτού του τόπου,  ζητούμε απ’ όλους τους αρμόδιους φορείς της  οργανωμένης Πολιτείας και των  επαγγελματιών του τόπου μας  να στηρίξουν και να κάνουν πράξη τα παρακάτω δίκαια αιτήματά μας:

 

      1. Άμεση καθιέρωση έκπτωσης 50% για τους εκπαιδευτικούς λειτουργούς της Σκιάθου  στα εισιτήρια των πλοίων των ακτοπλοϊκών γραμμών Σκιάθου-Βόλου, Σκιάθου-Αγίου   Κωνσταντίνου   και   Σκιάθου-Μαντουδίου   Εύβοιας,   γραμμών, δηλαδή, που εξυπηρετούν τη μετακίνηση των εκπαιδευτικών προς την υπόλοιπη Ελλάδα.

  Φρονούμε ότι επιβάλλεται άμεση παρέμβαση της Πολιτείας   για το ζήτημα αυτό προς   τις   ακτοπλοϊκές   εταιρίες   που   δραστηριοποιούνται   στη   γραμμή  των   Βορείων Σποράδων διότι:

   Α) Υπάρχουν κι άλλες κατηγορίες δημοσίων υπαλλήλων, που υπηρετούν συνήθως μακριά   από   τον   τόπο   μόνιμης   οικογενειακής   τους   κατοικίας,   (π.χ.   στρατιωτικοί, αστυνομικοί, λιμενικοί) στους οποίους παρέχονται εκπτωτικά εισιτήρια.

   Β)   Υπάρχει   ήδη   έκπτωση   εισιτηρίου   σε   υπαλλήλους   και   σε   συναδέλφους   μαςεκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε άλλες νησιωτικές περιοχές.

   Γ) Η παροχή εκπτωτικού εισιτηρίου στους εκπαιδευτικούς δεν πρόκειται να ζημιώσει σε τίποτα   τις ακτοπλοϊκές   εταιρίες,   γιατί   θα   λειτουργήσει   ως   κίνητρο   για  περισσότερα ταξίδια των εκπαιδευτικών προς τους τόπους κατοικίας της οικογένειάς τους, ακόμα κι εκείνων δηλ. των συναδέλφων που τώρα ταξιδεύουν πολύ σπάνια ή ελάχιστα.

   Δ)   Και   οι   ακτοπλοϊκές   εταιρίες   πρέπει   να   αντιλαμβάνονται   ότι   επιτελούν   ένα   έργο ύψιστης κοινωνικής διάστασης και σημασίας, εξυπηρετώντας τα νησιά και τις αδήριτες ανάγκες τους.

 

      2. Εξασφάλιση  στους εκπαιδευτικούς που κατάγονται από άλλες περιοχές της χώρας μας δωματίων με φτηνότερο ενοίκιο στο νησί της Σκιάθου για όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους που πρέπει να διαμείνουν και να εργαστούν στο νησί.

  Στη Σκιάθο υπάρχει μεγάλο απόθεμα κτιρίων και ενοικιαζομένων δωματίων, πολλά από τα οποία παραμένουν κλειστά μετά το Σεπτέμβριο και ως το ερχόμενο καλοκαίρι.     Οι   ίδιοι   οι   ιδιοκτήτες   τους   ζημιώνουν,   πληρώνοντας   τη   φθορά   ενός κλειστού   διαμερίσματος   τους   χειμερινούς   μήνες,   χωρίς   να  εισπράττουν   απολύτως τίποτα, ενώ φυσικά χρεώνονται με αυξημένους φόρους για την περιουσία τους. Επομένως,   επιβάλλεται   η   Πολιτεία   να   έρθει  άμεσα   σε   συμφωνία   με   τους επαγγελματικούς φορείς των ιδιοκτητών στέγης της Σκιάθου, ώστε να επιδοτηθεί το ενοίκιο των εκπαιδευτικών λειτουργών που προέρχονται από άλλες περιοχές.

  Και στον τομέα αυτό υπάρχει η σχετική εμπειρία από κατηγορίες υπαλλήλων, όπως οι στρατιωτικοί, στους οποίους μάλιστα το κράτος διαθέτει ακόμα και οικήματα στους τόπους   υπηρεσίας   τους.   Μέχρις   ότου   η   Περιφέρεια   Θεσσαλίας,   η   Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση   Μαγνησίας   και   ο  Δήμος   της  Σκιάθου   δώσουν   οριστική   λύση   στο ζήτημα,   παρέχοντας   οι   ίδιοι   οικήματα   στους   ξενιτεμένους   εκπαιδευτικούς,   η συμφωνία με τους επαγγελματίες του τόπου για φτηνότερα ενοίκια αποτελεί άμεση, αδήριτη αναγκαιότητα.

 

      3.   Σύναψη   σύμβασης   της   οργανωμένης   Πολιτείας   με   τους   επαγγελματικούς φορείς   των   καταστημάτων   εστίασης   της   Σκιάθου   για  παροχή  σε   καθημερινή βάση στους ξενιτεμένους εκπαιδευτικούς φαγητού καλής ποιότητας σε μειωμένη τιμή –εν σχέσει προς τις αγοραίες τιμές. Πρέπει δηλαδή να επιδοτηθεί ένα μέρος της τιμής   της   εστίασης   των   εκπαιδευτικών,   ακριβώς     όπως   συμβαίνει   και   στους στρατιωτικούς. Αφού εμείς δεν μπορούμε να διαθέτουμε ειδικές λέσχες φαγητού, δεν μένει   άλλη   λύση   από   την   επιδότηση   της   σίτισής   μας   σε   συμφωνία   με   τους επαγγελματίες  που προτίθενται να συνεργαστούν με την Πολιτεία.

  Η   διαβίωση   των   εκπαιδευτικών   λειτουργών   αυτού   του   τόπου   σε   αξιοπρεπείς συνθήκες, η παροχή σ’ αυτούς τέτοιων στοιχειωδών οικονομικών κινήτρων, ώστε να προτιμήσουν   ένα   νησί   της   πατρίδας   μας   σαν   τη   Σκιάθο,   ώστε   απρόσκοπτα   να επιλέγουν να έρθουν και να υπηρετήσουν σ’ αυτό, αποτελεί στόχο μέγιστης εθνικής σημασίας για το ίδιο το μέλλον της χώρας μας και των παιδιών της.

  Επομένως, η οργανωμένη Πολιτεία, η Αυτοδιοίκηση και όλοι οι επαγγελματικοί φορείς   του   τόπου   πρέπει   να   είναι   οι   φυσικοί   σύμμαχοι   των  εκπαιδευτικών λειτουργών στον αγώνα τους για μια αξιοπρεπή ζωή στο νησί, δηλαδή στον τόπο της δουλειάς τους.  Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές πρέπει, επιτέλους, να αποχτήσουν εκείνο το κίνητρο που θα   τους παρακινήσει να νιώθουν το νησί, τον τόπο της δουλειάς τους ως αληθινή δεύτερη πατρίδα τους.

  Έτσι,   με ακόμα περισσότερη όρεξη   να μπορέσουν όλοι τους να διαθέσουν τη γνώση, το ταλέντο τους και το -πάντα ακλόνητο φιλότιμο που τους διακρίνει- στη μόρφωση, την κοινωνικοποίηση, την πρόοδο και την ευημερία της νέας γενιάς της Σκιάθου, της Μαγνησίας, της Ελλάδας μας στο σύνολό της. Σας καλούμε να ανταποκριθείτε άμεσα και αποτελεσματικά στα δίκαια – και τόσο επιτακτικά για την επιβίωσή μας- αιτήματα που σας εκθέσαμε.

Με εκτίμηση

Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της Σκιάθου

Σκιάθος, 21-9-2017

 

 

 

 Αποτέλεσμα εικόνας για ελλειψεις εκπαιδευτικων στα σχολεια σκιαθου

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ελλειψεις εκπαιδευτικων στα σχολεια σκιαθου

 

Σχόλια  

 
0 #2 Κάθε χρόνο τα ίδια και χειρότερα στην Εκπαίδευση των Βορείων Σποράδων...Νίκος από το Βόλο 27-11-2017 21:27
To κυριότερο σ' αυτή την υπόθεση είναι ότι ...κάθε χρόνο τα ίδια και χειρότερα στην Εκπαίδευση των Βορείων Σποράδων. Η εκπαιδευτική πολιτική των αντιδραστικών αστικών κυβερνήσεων (όλων τους ανεξαιρέτως ...προβιάς και μάσκας) σε συνδυασμό με την πολιτική στυγνής και ανελέητης φτωχοποίησης των εργαζομένων, αποδεικνύεται πλέον καταστροφική για την ίδια την ύπαρξη Δημόσιας Εκπαίδευσης σε περιοχές που το χειμώνα έχουν ριχθεί στην αφάνεια... Επιβάλλεται πολύ σκληρός και επίμονος διεκδικητικός αγώνας του λαού μας για να αλλάξει η κατάσταση. Όχι παρακάλια, αλλά αιτήματα-γροθιά, που να συσπειρώνουν εκπαιδευτικούς-γονείς-μαθητές- εργαζόμενους. Και πρωτίστως για να αλλάξει η συνείδηση και να ανέβει το επίπεδο συνειδητοποίηση ς των νησιωτών, όπως πολύ σωστά το θέτει ο Γιώργος στο σχόλιό του. Μπράβο στους δασκάλους της Σκιάθου που τολμούν και διεκδικούν. Όλοι στο πλευρό τους!
Παράθεση
 
 
+1 #1 Το μήνυμα αυτό να φτάσει παντούΓεώργιος Καραστατήρας 26-11-2017 18:14
Το μήνυμα αυτό πρέπει να κοινοποιηθεί στις μαθητικές κοινοτητες, στα Δ.Σ. των Συλλόγων γονέων, στις παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου Σκιάθου, επίσης στα αντίστοιχα όργανα των άλλων δυο νησιών για συντονισμό κινητοποίησης με στόχο ανέβασμα της συνειδητοποίηση ς, την ανάδειξη των θεμάτων αυτών και των επιμέρους πτυχών τους.
Παράθεση
 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση