αρχική σελίδα πολιτική Όταν ο αντίπαλος διαχέεται μέσα από τα τείχη.....

εγγραφή χρήστη



Δημοφιλή

Όταν ο αντίπαλος διαχέεται μέσα από τα τείχη..... PDF Εκτύπωση E-mail
αρθρογραφία - άρθρα για την πολιτική
Συντάχθηκε απο τον/την Από τον Γ.Κ.   
Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2016 22:17

 


Αποτέλεσμα εικόνας για κάτω ο φασισμος


 
 

    Παίρνοντας αφορμή από 2 δημοσιεύματα του "902gr", το ένα για τα αναμενόμενα κρούσματα- συμπτώματα, όπως πολύ πετυχημένα τα χαρακτηρίζει, της πανούκλας του φασισμού, που αγωνίζονται να επενδύσουν στο κοινωνικό σώμα, δηλητηριάζοντάς το κατάλληλα με το μίσος κατά του αδυνάτου, του χτυπημένου θύματος των επιχειρησεων της Αστικής Τάξης και των συμμάχων της. Και το άλλο για το επίσης κρούσμα-σύμπτωμα κατά της απόδοσης του χώρου του Σκοπευτηρίου Καισαριανής από τη λεγόμενη “Σκοπευτική Εταιρεία” στο λαό του δήμου αυτού. Ας δούμε τα δημοσιεύματα.


 
 

 

1ο δημοσίευμα του "902":

 

 

Τρίτη 20/09/2016 - 19:47

ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ

Νέο κρούσμα ξενοφοβικής αντιμετώπισης της εκπαίδευσης προσφυγόπουλων -
Ανακοίνωση των Εκπαιδευτικών Πρέβεζας του ΠΑΜΕ

Ο καταυλισμός προσφύγων στη Φιλιππιάδα.

   Νέο κρούσμα ξενοφοβικής αντιμετώπισης της εκπαίδευσης προσφυγόπουλων ήρθε με το υπόμνημα του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιππιάδας, το οποίο όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «δηλώνει ρητά και κατηγορηματικά ότι δεν πρόκειται να αποδεχθεί σε καμιά περίπτωση και χωρίς κανένα συμβιβασμό τη συστέγαση των παιδιών των λεγόμενων παράτυπων μεταναστών, που επιβλήθηκε στην τοπική κοινωνία του δήμου μας και που επιχειρείται να επιβληθεί και στο σχολείο μας», επικαλούμενο λόγους εκπαιδευτικούς, πολιτισμικούς, θρησκευτικούς και υγιεινής.

Κάλεσμα στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές να απομονώσουν τις φωνές μίσους απευθύνει η Γραμματεία Εκπαιδευτικών Πρέβεζας του ΠΑΜΕ που «καταδικάζει τη ρατσιστική και μισαλλόδοξη ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιππιάδας».

   Στην ανακοίνωσή της αναφέρει:

«Η Γραμματεία Εκπαιδευτικών Πρέβεζας του ΠΑΜΕ καταδικάζει τη ρατσιστική και μισαλλόδοξη ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιππιάδας που δυστυχώς όχι μόνο συνεχίζει, αλλά και εντείνει ακόμα περισσότερο εκείνες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου ενάντια στην είσοδο προσφυγόπουλων στο χώρο των σχολείων με σκοπό να ενταχθούν σε εκπαιδευτικά προγράμματα. Οι “θρησκευτικοί” και “πολιτισμικοί” λόγοι που ανενδοίαστα επικαλούνται δεν είναι παρά ένα ρατσιστικό και ξενοφοβικό παραλήρημα που δηλητηριάζει τις ψυχές και τη συνείδηση των παιδιών μας. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές να απομονώσουν τέτοιες φωνές μίσους.

  Ο εχθρός μας δεν είναι τα μικρά και καταταλαιπωρημένα παιδιά που άφησαν την πατρίδα τους εξαιτίας του πολέμου και των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων. Ο πραγματικός αντίπαλος είναι το σύστημα, οι κυβερνήσεις και τα κόμματα που το στηρίζουν, οι οποίοι για τα κέρδη και τους ανταγωνισμούς του μεγάλου κεφαλαίου δεν διστάζουν ν’ ανάψουν τη φωτιά του πολέμου όπου Γης. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, δεσμευμένη από τις αποφάσεις της ΕΕ που στήριξε και οι οποίες δημιούργησαν συνθήκες εγκλωβισμού των προσφύγων, φέρει τεράστιες ευθύνες, γιατί παρά τις διακηρύξεις της, εδώ και μήνες, δεν έχει λάβει κανένα ουσιαστικό μέτρο για το ζήτημα της εκπαίδευσης των παιδιών των προσφύγων, γεγονός που ανοίγει το δρόμο για ξενοφοβικές και ρατσιστικές αντιλήψεις.

  Καλούμε τους Συλλόγους Γονέων, τους Συλλόγους Διδασκόντων, την ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ να συνεχίσουν ακόμα πιο δυναμικά την εκδήλωση της πολύμορφης και έμπρακτης αλληλεγγύης στους πρόσφυγες και μετανάστες.

  Να διεκδικήσουμε άμεσα μέτρα που αφορούν και το ζήτημα της Εκπαίδευσης όλων αυτών των παιδιών που βρίσκονται στη χώρα μας.

  • Να ικανοποιηθεί το αίτημα για οργανωμένη και ασφαλή μετακίνηση των προσφύγων στις χώρες τελικού προορισμού τους, με γρήγορη αναγνώριση της προσφυγικής ιδιότητας και δημιουργία αξιοπρεπών χώρων προσωρινής διαμονής. Να προχωρήσει ΑΜΕΣΑ η καταγραφή των αναγκών, αλλά και των αιτημάτων των προσφύγων (ποιοι θέλουν να φύγουν για άλλα κράτη-μέλη της ΕΕ, ποιοι εντάσσονται στις προβλέψεις για οικογενειακή επανένωση, ποιοι προετοιμάζουν τη ζωή τους στη χώρα μας κ.ά.).

  • Με ευθύνη του κράτους πρέπει τώρα να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα ώστε αυτά τα παιδιά να νιώσουν ότι ζουν -όσο αυτό είναι δυνατόν- σε κανονικές ανθρώπινες συνθήκες και πλευρά αυτής της ανάγκης είναι η μαθησιακή, παιδαγωγική διαδικασία, με δημιουργική απασχόληση, διδασκαλία της μητρικής γλώσσας, της ελληνικής γλώσσας και μιας ξένης γλώσσας, δημιουργία βιβλιοθηκών, φυσική αγωγή κ.ά. Απαιτείται επίσης η ψυχολογική στήριξη των παιδιών αυτών από ειδικούς, καθώς είναι φανερό ότι υπάρχουν τραυματικές εμπειρίες και βιώματα που πρέπει να εντοπιστούν και αντιμετωπιστούν.

  • Να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ομαλή και πλήρη ένταξή τους στο δημόσιο σχολείο χωρίς αποκλεισμούς και εμπόδια. Είναι ανάγκη εδώ και τώρα να υλοποιηθούν, με κρατική ευθύνη, όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις για μια ουσιαστική εκπαιδευτική διαδικασία για τα παιδιά των προσφύγων, τόσο στους χώρους φιλοξενίας, όσο και στα σχολεία τις απογευματινές ώρες, αλλά και στο κανονικό πρόγραμμα με τη δημιουργία κατάλληλων δομών, με τα κατάλληλα παιδαγωγικά εργαλεία, με σχεδιασμό και χρηματοδότηση από το υπουργείο Παιδείας (π.χ. δημιουργία τμημάτων υποδοχής).

  • Η οργάνωση αυτής της παρέμβασης πρέπει να αποτελεί αποκλειστικά κρατική ευθύνη, χωρίς την εμπλοκή των διάφορων ΜΚΟ που λυμαίνονται τα κοινοτικά κονδύλια και συνδέονται -πολλές φορές- με σχεδιασμούς ιμπεριαλιστικών κέντρων και βέβαια έχουν την επίσημη στήριξη της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας.

  • Το κράτος να πάρει όλα τα αναγκαία μέτρα, μέσα από τις δημόσιες δομές Υγείας, ώστε να πληρούνται τα κριτήρια εγγραφής που ισχύουν για όλα τα παιδιά, όπως εμβόλια, ιατρικές βεβαιώσεις, για την πρόληψη ασθενειών και για να μην αποκλειστεί από την εκπαιδευτική διαδικασία ούτε ένα παιδί προσφύγων.

  • Να εξασφαλιστεί όλο το απαραίτητο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό (καθαρίστριες, σχολικοί φύλακες κ.ά.), καθώς και η ασφαλής μεταφορά των παιδιών από το ίδιο το κράτος, όπου χρειάζεται».

 

  Θα ξεχωρίσουμε από το δημοσίευμα το παρακάτω κομμάτι:

     'το υπόμνημα του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιππιάδας, το οποίο όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «δηλώνει ρητά και κατηγορηματικά ότι δεν πρόκειται να αποδεχθεί σε καμιά περίπτωση και χωρίς κανένα συμβιβασμό τη συστέγαση των παιδιών των λεγόμενων παράτυπων μεταναστών, που επιβλήθηκε στην τοπική κοινωνία του δήμου μας και που επιχειρείται να επιβληθεί και στο σχολείο μας»,'

Θα προτείνουμε να επικεντρωθεί καταρχάς η προσοχή στο ποιος κάνει την αποκρουστική αυτή ανακοίνωση: “το ΔΣ του συλλόγου των Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου”.

  Θα θέλαμε επίσης να προτείνουμε στον αναγνώστη να θυμηθεί την πορεία της ιστορίας της σύνθεσης των συλλόγων γονέων με πιο ενδιαφέρον το σημείο εφαρμογής της εκπαιδευτικής 'μεταρύθμισης' – αλλαγής που φορτώσανε να κάνει ο τότε υπουργός παιδείας, του ανεπανάληπτου πλέον ΠΑΣΟΚ, συμπαθής κατά τα άλλα, Γεράσιμος Αρσένης. Και επειδή δεν θα είναι για τους περισσότερους γνωστή αυτή η ιστορία, να πούμε ότι από τότε παρατηρείται μια αναβαθμισμένη, συστηματική, συντονισμένη παρέμβαση αντιδραστικών δυνάμεων στο χώρο των Συλλόγων Γονέων. Δυνάμεων που υποστηρίζουν απροκάλυπτα έως επιθετικά, πως 'εμένα το παιδί μου δεν θέλω να χάνει μαθήματα από απεργία, κακώς οι καθηγητές απεργούν', όπως και πως 'οι καθηγητές οργανώνουν και σπρώχνουν τους μαθητές να κάνουν καταλήψεις για να μη χάνουν οι ίδιοι μεροκάματα'.

  Να θυμήσουμε δε πως και στη βασανισμένη κατά την πρόσφατη ιστορία από το φασισμό Σκιάθο, το ΔΣ ενός Συλλόγου Γονέων μαθητών ενός σχολείου της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Σκιάθο, είχε φτάσει να αναρτήσει ανακοίνωση στην είσοδο του σχολείου με την οποία “ενημέρωνε” όσους διάβαιναν την, ή από την, είσοδο αυτή, πως “ο καθηγητής ..... (μέλος του ΔΣ του Συλλόγου γονέων Λυκείου Σκιάθου) σπρώχνει τους μαθητές να κάνουν αποχή και κατάληψη από τα μαθήματά τους.”

  Αυτός -και κάτι τέτοιοι σαν κι αυτόν- 'είναι πίσω' από τις κινητοποιήσεις.

  Δεν υπάρχει λόγος λοιπόν για κανέναν να διερευνά τις αιτίες του αποκρουστικού και λίαν ανησυχητικού αυτού φαινομένου, των οργανωμένων κινητοποιήσεων των μαθητών,που βάζουν σε δοκιμασία τις προσδοκίες κερδοφορίας των καπιταλιστών-επιχειρηματιών στο νησί αυτό, που τους παρέχει τέτοιο περιθώριο εκμετάλλευσης της φύσης και του πληθυσμού που το κατοικεί.

  Οι μαθητές δεν θα κολλήσουν κανένα κουσούρι να έχουν στην ψυχή τους καλλιεργήσει τέτοιο δυναμικό κινητοποιήσεων και οργανωμένων διεκδικήσεων πάνω σε θέματα κοινωνικών, ή αλλιώς, όπως περισσότερο τους ερεθίζουν, κοινοχτημονικών αντιαγοραίων δικαιωμάτων.

  Επί χρόνια λοιπόν η πλειοψηφία του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων είχε σαν κύριο θέμα ημερήσιας διάταξης, το πώς θα μάχεται εναντίον των εκπαιδευτικών με πρώτους στο στόχαστρο όσους τολμούσαν να βρίσκονται στις τάξεις του ΠΑΜΕ.

Αντιμάχονταν τους δασκάλους, γονείς όντες, δίνοντας το 'κατάλληλο' παράδειγμα και στα παιδιά των γονέων τους οποίους -υποτίθεται- εκπροσωπούσαν.

  Μια μάχη που τα χτυπήματα κράτησαν πολλά χρόνια στο προσκήνιο της δραστηριότητας των ΔΣ εκείνων και υποχώρησαν όταν στο ΔΣ ενός από τους συλλόγους, πήρε την προεδρία για μεγάλο και συνεχές χρονικό διάστημα μη καθοδηγούμενος από την ντόπια αντίδραση και τους κολαούζους της, πρόεδρος με ακαταμάχητο δυναμικό εμπιστοσύνης από την πλειοψηφία των κατατρεγμένων - γνήσια λαϊκών- γονέων του τόπου, για κακή τύχη της μαυρίλας της ψυχής των ειδικών εκείνων δυνάμεων της αντίδρασης.

  Αυτό που έγινε στη Σκιάθο αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της πολιτικής και της 'ποιότητας' των δυνάμεων που οργάνωναν μια συνολικότερη δυναμική παρέμβαση στο χώρο της εκπαίδευσης, ή καλύτερα σε ένα χώρο μεγάλης συγκέντρωσης και διαμόρφωσης νεανικών συνειδήσεων.

  Σε ένα χώρο που χτίζεται η συνείδηση της ερχόμενης βάρδιας της εργατικής τάξης αλλά,δυστυχώς γι αυτήν, και της συνείδησης των τέκνων της Αστικής Τάξης, ή καλύτερα των τέκνων της Αστικής Συμμαχίας της κάθε τοπικής “αριστοκρατίας”, που βλέπει σαν τσιφλίκι της την εκμετάλλευση του πλούτου και των ανθρώπων που τον κατοικούν. Που θέλουν να μάθουν να βλέπουν στα τέκνα τους, η υποψήφια αριστοκρατία, τα υπόλοιπα παιδιά σαν μειάσματα τα οποία μεγαλώνουν απλά και μόνον για να σηκώνουν στους ώμους τους, τις προσδοκίες των μεγαλοσχημόνων.

  Το καθήκον επομένως των εκπροσώπων της κάθε τοπικής αντίδρασης εντός των ΔΣ των Συλλόγων Γονέων, είναι να διασώσουν και να μπορέσουν να κληρονομήσουν στα παιδιά τους το μίσος για κάθε οργανωμένη διεκδίκηση μη αγοραίου, δηλαδή κοινωνικού, δικαιώματος.

  Να διασώσουν δηλαδή τη διατήρηση της υποδούλωσης του λαού, των λαουτζίκων όπως συνηθίουν να λένε αυτοί, στο αφεντηλίκι της πρωτοκαθεδρίας τους στην τοπική πυραμίδα εξουσίας.

  Να είναι οι αναβάτες της εργατικής τάξης της περιοχής τους.

  Τα αφεντικά!

  Ή να διασώσουν τη θέση των μεγάλων αφεντικών στη περιοχή τους, εξασφαλίζοντας προνομιακή θέση. Το καβάτζωμα στις εξελίξεις, στο μέλον τους, ως καλοί στρατιώτες του εχθρού του λαού, στον οποίο επιδεικνύουν και αποδεικνύουν με κάθε μέσο και σε κάθε θέση τους, την προσήλωσή τους, στα συμφέροντά των μεγλοσχημόνων. Δηλαδή στην Αστική Τάξη.

  Στο αφεντηλίκι του Κεφαλαίου.

  Αυτή η κληρονομιά όμως προυποθέτει ένα ουσιώδες,αναντικατάστατο στοιχείο. Διαχρονικά για όλες τις αριστοκρατίες της ιστορίας. Την καλλιέργια του μίσους στον συνάνθρωπό τους και ειδικά στον εργάτη που μπορεί και να βλέπει με μισό μάτι τι ρόλο που του επιφυλάσει η κάθε τοπική “αριστοκρατία” και η αντιδραστική συμμαχία της. Αυτό το είδος του μίσους έχει ανάγκη, για να καλλιεργηθεί με επιτυχία, το κατάλληλο έδαφος. Αυτό συνίσταται από τη δυνατότητα οργάνωσης χτυπήματος αδυνατότερων αντιπάλων με ταυτόχρονη παραγωγή εξατομικευμένου ανταγωνιστικού κέρδους.
  Η γλύκα του κέρδους αυτού δημιουργεί την κατάλληλη υποδοχή στο ψυχισμό του ατόμου, ώστε να εξιδανικεύει το χτύπημα στον αδύνατο και να το νομιμοποιεί! Και αντίστροφα, η ύπαρξη αδυνάτου προσφέρει μοναδική ευκαιρία πειραματισμού και καλλιέργιας στους μαθητευόμενους στρατιώτες της Αστικής Τάξης, του στοιχείου του μίσους προς τον αδύνατο,που στοχοποιεί εκέινα τα άτομα από τα οποία μπορεί να βγάλει το παραπάνω κέρδος.

  Είναι αδύνατο για τους συνεπείς ταγούς του Αστικού συστήματος, να περνάει ανεκμετάλευτη οποιαδήποτε ευκαιρία οργάνωσης τέτοιου είδους χτυπημάτων.    Είναι αδύνατον για τους οπαδούς του Κεφαλαίου να περνάει ανεκμετάλλευτη η όποια ευκαιρία εκπαίδευσης των τέκων τους, στην ανάπτυξη της χρησιμότητας αυτού του μίσους.

  Είναι αδύνατον για τον συνεπή οπαδό του Κεφαλαίου να περνάει μπροστά του η αδυναμία το ανθρώπου χωρίς να την αναδεικνύει σε δρόμο για τα ιδανικά του.

  Είναι αδύνατον για τους συνεπείς οπαδούς του Κεφαλαίου να υπάρχουν ζωντανοί εξαθλιωμένοι άνθρωποι που να μην γίνονται μέσο οικοδόμησης των πύργων της Αστικής Τάξης.

  Είναι αδύνατον για τους ταγούς και τους οπαδούς της Αστικής Συμμαχίας να υπάρχουν συγκεντρωμένοι μετανάστες πολέμου και να μην γίνονται αντικείμενο οικοδόμησης του μίσους εναντίον τους.

  Είναι αδύνατον για τους συνεπείς οπαδούς του Κεφαλαίου να μην οχυρώνουν τη δυνατότητα εκμετάλλευσης της αδυναμίας του ανθρώπου μέσα στην ίδια τη συνείδηση του θύματος, μέσα στην ίδια την εργατική τάξη.

  Είναι αδύνατον για τους συνεπείς οπαδούς του Κεφαλαίου και της συμμαχίας των ορδών του να περνάει ανεκμετάλλευτη η νομιμοποίηση της εκμετάλλευσης του αδυνάτου από τον ισχυρότερο.

  Είναι αδύνατον για τα υβρίδια που έχουν πληγεί από τον ξενισμό του φασιστικού αυτού ιού στο DNA τους, να αφίσουν ανεκμετάλλευτη την ύπαρξη της αδυναμίας των κάθε είδους εξαθλιωμένων, κομμάτι των οποίων είναι και η μετανάστευση,  σαν προϊόν ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων, ενόπλων ή μη.

  Το χτύπημα του αδυνάτου είναι αναπόσπαστο στοιχείο του συνεπούς φασίστα, αυτουνού που ταυτοχρόνως και για τον ίδιο ακριβώς λόγο, γλύφει με βουλημία τα πέλματα και τα υποδήματα του αφεντικού. Του 'μεγάλου'! Του ισχυρού.

  Το χτύπημα επομένως της αδυναμίας του μετανάστη αποτελεί καθήκον της Αστικής Τάξης για τη διατήρηση και ενίσχυση του στρατού των βαστάζων της.

   Αποτελεί καθήκον της Αστικής Τάξης και των “κυβερνήσεών” της να δίνουν τροφή και έδαφος για την ανάπτυξη των μαντρόσκυλων της εξουσίας της.
  Αυτό κάνει και η σημερινή κυβέρνητική διοίκηση, όπως και οι προηγούμενες, δημιουργώντας τις ευκαιρίες και την απαραίτητη υποδομή για την καλλιέργεια του αναντικατάστατου μίσους. Θεμέλιου του ανταγωνισμού, της λεγόμενης ανταγωνιστικότητας!

 Μίσος,το οποίο διάφορες 'Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις' θα αναπτύξουν και στο εσωτερικό των μεταναστευτικών πληθυσμών, εκμεταλλευόμενοι τη δοκιμασμένη μέθοδο της καταπίεσής τους με κάθε νόμιμο τρόπο,τονοποίο τους υποδεικνύει η μεγαλοσύνη και η αναμφισβήτητη πείρα της “Ε-Ε”.

 

 

2ο δημοσίευμα του "902":

 

 Αποτέλεσμα εικόνας για σκοπευτηριο καισαριανης

Κυριακή 18/09/2016 - 11:59 -

Ενημέρωση: Κυριακή 18/09/2016 – 12:37

 

ΣΚΟΠΕΥΤΗΡΙΟ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ

Με ασφαλιστικά μέτρα η Σκοπευτική Εταιρεία επιδιώκει την ανεπιθύμητη παρουσία της στον ιστορικό χώρο

 

   Επιβεβαιώνοντας ότι επιδιώκει να διαιωνίσει την ανεπιθύμητη από το λαό παρουσία της στον ιστορικό χώρο του Σκοπευτηρίου της Καισαριανής, η Σκοπευτική Εταιρεία κατέθεσε αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά τουΔήμου Καισαριανής και του Ελληνικού Δημοσίου. Απαιτεί να μην παραβιάζεται η ιδιοκτησία της στο χώρο - θυσιαστήριο και να μην γίνεται καμία παρέμβαση σε αυτόν. Υποστηρίζει ακόμη ότι το άρθρο του νομοσχεδίου που παραχωρεί το Σκοπευτήριο στον Δήμο Καισαριανής είναι αντισυνταγματικό. Η δικάσιμος έχει ορισθεί για τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου.

H κίνηση της Σκοπευτικής Εταιρείας γίνεται μόλις λίγες μέρες μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου με το οποίο το Σκοπευτήριο παραχωρήθηκε για 40 χρόνια στον Δήμο Καισαριανής αλλά και από την εκδήλωση που διοργάνωσε ο Δήμος κατά τη διάρκεια της οποίας ο λαός της Καισαριανής διατράνωσε την αποφασιστικότητά του και προχώρησε στο άνοιγμα και του τελευταίου χώρου που παρέμενε άβατος στον ιερό τόπο του Σκοπευτηρίου.




Αποτέλεσμα εικόνας για σκοπευτηριο καισαριανης 1940 Αποτέλεσμα εικόνας για σκοπευτηριο καισαριανης 1940 

 

 

  Θα έλεγα στον αναγνώστη να ανακαλύψει τη συμπληρωματικότητα του περιεχομένου του 2ου αυτού δημοσιεύματος με το πρώτο και το σχολιασμό που έχουμε πραθέσει ανάμεσα στα δύο.

Γ.Κ.
Σκιάθος, 25-9-2016.
 

 

 

 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση